تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


مهمان طهران گام مثبتی در معرفی جاذبه های گردشگری تهران است
تاريخ خبر: شنبه، 5 فروردين 1396 ساعت: 10:41

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معرفی جاذبه های گردشگری تهران نقش موثری در ارتقای وضعیت اقتصادی کشور دارد گفت: مهمان طهران توانسته به خوبی جاذبه های گردشگری تهران را به شهروندان تهرانی و مهمانان تهران معرفی کند و گام مثبت و موثری در این زمینه برداشته است.

محمد قمی  با اشاره به اینکه تهران جاذبه های تاریخی و تفریحی بسیاری دارد، گفت: این جاذبه ها برای اهالی تهران نیز ناشناخته است و باید معرفی شود.

او با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ها در معرفی جاذبه های تهران تصریح کرد: برنامه مهمان طهران برنامه خوبی است که توانسته تا حدودی مردم را با این جاذبه ها آشنا کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تهران را باید به عنوان یک جاذبه گردشگری کشور مطرح کرده و از ظرفیت های اقتصادی آن بهره برد.

قمی با اشاره به ظرفیت های گردشگری کشور گفت: با استفاده از این ظرفیت ها اقتصاد کشور از حالت تک قطبی و وابستگی به نفت در می آید.

این نماینده با بیان اینکه کشورهای همسایه ما همچون ترکیه با بهره گیری از ظرفیت های گردشگری خود به رشد اقتصادی رسیده اند گفت: برنامه مهمان طهران که به همت شهرداری تهران راه افتاده گام موثر و خوبی است که باید در سالیان آینده با کیفیت بیشتری دنبال شود.