تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


آغاز عملیات اجرایی احداث زمین چمن مصنوعی در محله زنجان جنوبی منطقه 10
تاريخ خبر: چهارشنبه، 18 اسفند 1395 ساعت: 12:35

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه 10 از آغاز عملیات احداث و آماده سازی زمین چمن مصنوعی در محله زنجان جنوبی و بهره برداری از آن در آینده نزدیک خبر داد.

 

 عباس بابازاده ضمن اعلام این خبر با اشاره به توسعه ورزش محلات گفت: در راستاي اجراي برنامه راهبردي مدیریت شهری مبني بر ايجاد و توسعه زيرساخت هاي ورزشي در محلات، عملیات آماده سازی زمين چمن مصنوعي واقع در محله زنجان جنوبی آغاز و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه با اشاره به تراکم بالای جمعیتی و کمبود فضا در منطقه یادآور شد: بر مبنای سیاست های ابلاغی شهرداری در امر توزیع عادلانه امکانات ورزشی در محلات و توسعه امکانات ورزشی، فضای بی دفاع شهری واقع در انتهای خیابان بهنود تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) شناسایی و برای اجرای زمین چمن مصنوعی مورد استفاده قرار گرفت. 

وي از تلاش منطقه براي تامين خواسته ها و نيازهاي رفاهي، ورزشي و تفريحي قشر جوان و نوجوان خبر داد و افزود: مدیریت شهری در سال هاي گذشته با احداث مجموعه های ورزشی چند منظوره، نصب دستگاه هاي ورزشي در بوستان ها و برگزاري همايش هاي پياده روي گام هاي خوبي در راستای نهادینه سازی ورزش و ایجاد شادابی و نشاط شهروندان برداشته است و این موضوع با توجه به مطالبات شهروندان در حال پیگیری است.