تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


ساخت رمپ در محیط های مشاع مجتمع های بلند مرتبه به صورت رایگان در منطقه 10
تاريخ خبر: دوشنبه، 25 بهمن 1395 ساعت: 14:14

به گزارش گروه اخبارمناطق 22گانه شهرداری نیوز:در محیط های مشاع و مشترک مجتمع های بلندمرتبه منطقه رمپ رایگان مقابل منزل معلولان نصب می شود.

عباس بابازاده شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست های شهرداری تهران در چند ساله اخیر مبنی بر نگاه ویژه به مناسب سازی معابر و نیز فراهم سازی سایر امکانات رفاهی برای جانبازان و معلولان، این موضوع با جدیت در دستور کار منطقه قرار گرفته و در دست پیگیری است.
شهردار منطقه خاطرنشان کرد: به منظور رسیدگی به وضعیت رفاهی معلولین مناسب سازی فضاهای داخلی منازل مسکونی معلولین با نصب بالابر در محل سکونت، همسطح سازی پیاده روی های مقابل منازل و اصلاح شیب های نامناسب معابر در حال اجراست.
 
وی افزود: با شناسایی خانواده هایی که فرزند یا افراد معلول دارند و در صورت تمایل آن ها، رمپ هایی مقابل در ورودی منزل، راه پله و محیط های مشاع با توجه به رضایت دیگر ساکنان و همسایه ها به صورت رایگان نصب می شود.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 30 رمپ در قالب این طرح نصب شده است، افزود: خانواده های متقاضی می توانند با شماره 96019542 تماس بگیرند و این موضوع پس از طرح در کمیته مناسب سازی پیگیری و اجرا خواهد شد