تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


برگزاری همایش پیاده روی 3000 نفری در منطقه 15
تاريخ خبر: چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت: 15:07

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، همزمان با روز هوای پاک؛ همایش های مختلفی با اجرای دهها ویژه برنامه در محلات منطقه 15 برگزار و با استقبال شهروندان و به ویژه کودکان و نوجوانان روبرو شد.

انجمنی شهردار منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: همزمان با 29 دی ماه روز هوای پاک، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور مسئولان شهری و 3000  نفر از شهروندان این منطقه از چهار راه شهدا در محله رضویه تا زمین چمن مسعودیه در ناحیه شش برگزار شد.

شهردار منطقه افزود: این همایش که با حضور دکتر طلایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، دبیر و اعضای شورایاری محلات منطقه، پرسنل کلانتری، مسئولین و جمعی از پرسنل شهرداری و حضور پر شور شهروندان و به ویژه دانش آموزان برگزار و بر لزوم جلوگيري از آلودگي هوا تأکید شد.

به گفته وی در پایان همایش 5 دستگاه دوچرخه و تعداد زیادی ملزومات ورزشی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

وی در ادامه افزود: برگزاری همایش دیگری به همین مناسبت در پارک آموزش ترافیک منطقه در قالب برنامه های مختلف شامل نمایش عروسکی، آموزشهای تئوری و عملی فرهنگ ترافیکی، برپایی ورک شاپ نقاشی و اهدا جوایز و پکیج های آموزشی ترافیکی به شرکت کنندگان و همچنین راهپیمایی نمادین کودکان تحت عنوان " من هوای پاک می خواهم" و " آسمان آبی هوای پاک حق من است" از جمله برنامه هایی بود که از سوی حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه اجرا شد.

دکتر انجمنی در ادامه یادآور شد: در مراسم دیگری در محله خاور شهر؛ کودکان با راهپیمایی نمادین در بوستان خاور شهر خواستار هوای پاک شدند.

شایان ذکر است، دراین راستا دهها ویژه برنامه با همکاری و مشارکت معاونت های خدمات شهری و محیط زیست، اجتماعی و فرهنگی و حمل و نقل و ترافیک اجرا شد.