تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


اصلاح لغزندگی خط کشی های عابر پیاده میان تقاطعی در سطح معابر منطقه 10
تاريخ خبر: دوشنبه، 13 دی 1395 ساعت: 08:46

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه از اصلاح لغزندگی محل خط کشی های عابر پیاده میان تقاطعی در سطح معابر برای حفظ ایمنی شهروندان و وسایل نقلیه و کاهش سوانح رانندگی خبر داد.

رضا زلفی با اشاره به لغزندگی خط کش های عابر پیاده در زمان بارش نزولات آسمانی گفت: با تمهیدات به عمل آمده، اصلاح محل خط کشی های عابر پیاده میان تقاطعی در سطح معابر از اواسط آبان ماه در دستور کار قرار گرفته است و طی آن خط کشی ها با تراش قسمت وسط خط ها ایمن سازی شد.

وی حفظ ایمنی و کاهش سوانح رانندگی را از اهداف اجرای این عملیات برشمرد و افزود: تراش خط کشی های عابر پیاده در 3 فاز شامل "نقاط پیش بینی شده پر سرعت خودروها، تقاطع ها و شریان های اصلی و معابر درجه سه" اجرا شد و تاکنون بالغ بر 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون ترافیک منطقه با اشاره به دیگر اقدامات یادآور شد: ایمن سازی و تعویض تجهیزات ترافکیی جناقی های بزرگراهی با استوانه های ارتجاعی، ضربه گیرهای پلاستیکی و بشکه های ترافیکی و همچنین نصب سرپناه ایستگاه اتوبوس در 8 نقطه از تقاطع های سطح منطقه شامل "تقاطع بزرگراه شهید نواب صفوی با خیابان آذربایجان، خیابان امام خمینی(ره) خیابان کمیل، تقاطع خیابان جیحون با خیابان آزادی و ... اجرا شد.