تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


امروز، آخرین مهلت پرداخت قبوض معوقه عوارض پایدار شهرداری تهران می باشد
تاريخ خبر: سه شنبه، 30 آذر 1395 ساعت: 12:41

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، شهروندان محترم برای بهره مندی  از 50تا 70درصد بخشودگی جرائم دیرکرد عوارض نوسازی، فقط تا ساعت 24 امشب فرصت دارند. مهدی رزمی مدیر کل تشخیص و وصول درآمد با بیان این مطلب گفت: شهروندان  و مودیان محترم تهرانی فقط تا 30 آذرماه  فرصت پرداخت عوارض موصوف را دارند و این زمان تمدید نمی گردد.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد گفت: مودیان محترم می توانند قبوض خود را به صورت غیر حضوری از طریق پرتال شهرداری تهران به نشانی :www.tehran.ir  و یا پرتال اداره کل تشخیص و وصول درآمد به نشانی : daramad.tehran.ir  و  همچنین  با استفاده از  شناسه قبض و شناسه پرداخت مندرج در  قبوض، از طریق اینترنت بانک ، همراه بانک، تلفنبانک، سامانه تلفنی 137 و کلیه درگاه های اینترنتی بانکهای عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد در ادامه از تسهیلات در نظر گرفته برای پرداخت قبوض گفت و اعلام کرد طبق اطلاع رسانی های قبلی، شهروندانی که تا  پایان 30آذر ماه کلیه مبالغ قبوض عوارض مذکور وسالجاری را پرداخت نمایند، 50 تا 70 درصد بخشودگی جرائم دیرکرد عوارض نوسازی برای آنها اعمال می گردد و چنانچه قبوض پرداخت نشوند  بخشودگی مذکور کن لم یکن خواهد شد و در بدهی آنها منظور خواهد شد.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد ضمن تشکر از پرداخت کنندگان خوش حساب  عوارض شهر تهران ، اظهار امیدواری کرد، مودیان محترمی که قبوض برای آنها ارسال شده، نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند و ضمن مشارکت در آبادانی وعمران شهر خود ، مدیریت شهری را  نیز در رسیدن به این امر یاری نمایند.