تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


ایستگاه پلیس بوستان کوکب محله سرآسیاب افتتاح شد
تاريخ خبر: چهارشنبه، 17 آذر 1395 ساعت: 09:09

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، ایستگاه پلیس بوستان کوکب محله سرآسیاب با حضور مهندس محسنی شهردار منطقه 9 و معاونین، سرهنگ کارخانه سرکلانتر پنجم فاتب ، سرهنگ نورآبادی رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی و شهروندان این محله افتتاح شد.

شهردار منطقه در مراسم افتتاح این ایستگاه گفت: در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی برنامه های ویژه ای را تدارک دیده ایم و یکی از فضاهای که شهروندان در آن حضور می یابند ، فضاهای پارکی است که باید امنیت لازم را داشته باشد.

وی افزود: براساس درخواستی که شهروندان محله سرآسیاب داشتند و پیگیری هایی که از سوی شورایاری و مدیریت محله شد ، جانمایی و افتتاح ایستگاه پلیس در بوستان کوکب در دستور کار قرار گرفت.

محسنی ادامه داد: این ایستگاه پلیس در برقراری امنیت فضای بوستان کوکب بسیار تاثیرگذار است و قطعا نیروی انتظامی دقت نظر بسیاری را در برقراری امنیت خانواده ها و برخورد با هنجار شکنان در چنین اماکنی اعمال می کند.

براساس این گزارش، سرهنگ علی کارخانه سرکلانتر پنجم فاتب در حاشیه افتتاح ایستگاه پلیس محله بوستان کوکب ضمن تقدیر و تشکر از شهردار منطقه گفت: هدف از این کار احساس امنیت برای شهروندان است و قطعا با راه اندازی این ایستگاه در اسرع وقت به مشکلات رسیدگی می کنیم.

وی افزود: تمامی تلاش خودمان را می کنیم تا محل پاکسازی شود و خوشبختانه از افتتاح این ایستگاه ها بازخورد خوبی گرفته ایم و از مردم می خواهیم که با پلیس نهایت همکاری را دشته باشند.

کارخانه تصریح کرد: پلیس مامن مردم است و هرجایی که مردم احساس مشکل کردند حتما به پلیس مراجعه کنند و مطمئنا همین ایستگاه هم در محله اثر خوبی خواهد داشت.