تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


توزیع 1500 پرس غذای نذری میان مددجویان در پهنه غربی پایتخت
تاريخ خبر: شنبه، 15 آبان 1395 ساعت: 09:33

به گزارش گروه اخبارمناطق22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 9 با اشاره به برنامه 5 شب عزاداری در مجتمع بهاران منطقه گفت: در این چند شب مرکز حرفه آموزی و کار آفرینی بهاران منطقه 9 میزبان 7 منطقه دیگر تهران بود و 1500 پرس غذای نذری میان مددجویان توزیع شد.

 حمید محسنی با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز ایام محرم، برنامه های متنوعی برای مرکز بهاران در نظر گرفته شد و در شب های مختلف محرم براساس پیش بینی هایی که داشتیم ، مراسم عزاداری در میان بهبودیافتگان برگزار شد.

وی با بیان اینکه تبیین و ترویج فرهنگ عاشورا لازم و ضروری است، گفت: در راستای نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه باید سوگواری ها و عزاداری ها به شکل مناسبی برگزار شود.

شهردار منطقه 9 افزود: ما همواره در هر مناسبت و برنامه ای چه در ایام فرخنده و با سعادت ولادت و چه در ایام سوگواری و عزاداری در کنار بهبودیافتگان و مددجویان مرکز بهاران هستیم.

وی تصریح کرد: مراسم 5 شب عزاداری در مجتمع بهاران منطقه 9 از ششم آبان آغاز شد و تا دهم ادامه داشت و در این شب ها میزبان مددجویان مناطق 3 ، 5 ، 8 ، 11 ، 12 ، 13 و 21 بودیم و براساس برنامه از شب یازدهم تا پانزدهم آبان در مرکز بهاران منطقه 21 برگزار می شود.

محسنی اذعان داشت: مددجویان در این مرکز همگام با دیگر اقشار جامعه، سنت حسنه سوگواری حضرت امام حسین (ع) را برپا داشتند و با گذشت قرن ها از واقع کربلا بر مظلومیت امام سوم شیعیان گریستند و بر سر و سینه زدند.

براساس این گزارش، در یکی از شب های برگزاری مراسم عزاداری ، مهندس محسنی شهردار منطقه 9 و مهندس قدیمی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران حضور داشتند.