تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


رونمایی از نسل آینده کابین های هواپیما
تاريخ خبر: سه شنبه، 11 آبان 1395 ساعت: 11:26

شرکت هواپیمایی استرالیایی Qantas از طراحی های کابینی رونمایی کرده که قرار است در هواپیماهای آینده ی Boeing 787-9 Dreamliner بکار روند. این کابین ها با نگاهی بر افزایش راحتی مسافرین در سفرهای طولانی طراحی شده اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد با بهترین ها در زمین همراه باشید.

 
رونمایی از کابین‌های راحت و بزرگ هواپیماهای Qantas Dreamliner 

صندلی های کلاس تجاری با هدف ایجاد حریم خصوص با جداسازهایی طراحی شده اند که در صورت نیاز قابل تنظیم می باشند. این جداسازها می توانند به تخت های کاملا مسطح نیز در صورت تمایل کاربر تبدیل شوند. با پیکربندی 1-2-1 دسترسی مستقیم به راهرو از هر سمت وجود دارد و Qantas در پی تامین فضای کافی برای کار و غداخوردن با این طراحی است.

در کلاس اقتصادی، باز هم هدف تامین فضای کافی برای سرنشینان می باشد به طوری که صندلی ها یک اینچ وسیع تر از هواپیماهای A380 هستند. سرنشینان همچنین می توانند از وجود تاچ اسکرین های اچ دی بزرگ تر، نگه دارنده های شخصی وسایل و پورت های USB لذت ببرند.
 
رونمایی از کابین‌های راحت و بزرگ هواپیماهای Qantas Dreamliner 

فضای بیشتر برای وسایل شخصی در این طراحی مورد توجه قرار گرفته و همچنین نورهای تعبیه شده پشت صندلی ها به گونه ای است که موجب آزار سرنشینان نشود.

بنا به اعلام آلن جویس، مدیرعامل شرکت Qantas Dreamliner در مجموع قادر به حمل 236 مسافر است و طراحی کابین آن تاحدی مبتنی بر ترجیحات سرنشینان می باشد. وی شرح داد: "بسیاری از عناصر طراحی کابین نشان دهنده ی نظرهای مشتریان ماست. امتیاز بخش های ذخیره سازی شخصی بسیار بالاست، به این ترتیب ما فضای بیشتری را در بخش اقتصادی برای مسافرین در نظر گرفته ایم.
 
رونمایی از کابین‌های راحت و بزرگ هواپیماهای Qantas Dreamliner 
 
رونمایی از کابین‌های راحت و بزرگ هواپیماهای Qantas Dreamliner 

جویس همچنین عنوان کرد این هواپیما دارای شیشه های بزرگ تری نیز است و سیستمی نیز برای کاهش تلاطم ها دارد. Qantas هواپیماهای Dreamliner 789-7 را از سال آینده وارد سرویس خواهد کرد..