تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


پرداخت ديون و توجه جدي به نگداشت امکانات شهري با اولويت در مناطق پيگيري گردد
تاريخ خبر: دوشنبه، 12 مهر 1395 ساعت: 09:02

به گزارش شهرداری نیوز،دکتر قاليباف شهردار تهران در جلسه نظارت ستادي بر عملکرد منطقه 20 ضمن بررسي روند پروژه هاي در حال اجرا، بر رفع موانع احتمالي و تسريع اين پروژه ها تاکيدکرد.

توسعه شهري و امور شورا، شهردار تهران در جمع مديران ستادي، شهردار منطقه بيست و ساير مديران اين منطقه ضمن تبريک هفته دفاع مقدس، به تشريح اولويت ها و تدابير شهرداري در منطقه پرداخت. وي پرداخت ديون و مطالبات پيمانکاران و توجه و دقت در نگهداشت شهر و امکانات شهري را دو اولويت اصلي منطقه دانست و با تاکيد بر نگهداشت صحيح، توجه به اين موضوع را از اقدام و اجراي پروژه هاي شهري، مهمتر و داراي اولويت بالاتر اعلام کرد. شهردار تهران همچنين بر دقت در مکان يابي محل ارائه خدمت شهري بر مبناي نياز و نحوه نگداشت تاکيد کرد و گفت: آنچه که امروز در شهر نياز است ارائه خدمات شهري و کار نقطه اي، در مقياس هاي کوچک اما فراگير و اثرگذار و با نگهداشت مطلوب است.

شهردار تهران با اشاره به اهميت توجه به نيازمندان گفت: شايد شهرداري تهران امکانات ايجاد شغل و يا مسکن اين اقشار را نداشته باشد ولي کساني هستند که به نان شب خود نيازمندند و يا با مبالغي کوچک مشکل درماني آنان حل مي شود، در خصوص اين افراد تدبير شهرداري تهران با تمرکز بر استفاده از کمک هاي مردمي اقدام در حد توان است.

پيش از حضور شهردار تهران در جلسه نظارت ستادي منطقه بيست معاونين شهردار تهران گزارشهاي خود را ارائه و در خصوص مسائل مطرح شده دکتر شريفي قائم مقام شهردار تهران جمع بندي و تصميم گيري نهايي را ارائه نمود که در حضور شهردار تهران اين مصوبات توسط معاون برنامه ريزي، توسعه شهري و امور شورا ارائه گرديد. پروژه تجارت ملل در محدوده فدايان اسلام، تملکات مورد نظر شهرداري در منطقه چشمه علي، پيگيري ايجاد مراکز درماني با تخصيص زمين و همکاري وزارت بهداشت جهت ساخت و تجهيز وفق تفاهم في مابين، تامين اعتبار پروژه هاي مصوب سراي محلات، مدارس و مساجد منطقه، تامين اعتبار و کمک ويژه به معلولان و بيماران خاص و همچنين توجه به نيازمندان و محرومان، بررسي و تهيه راهکار جهت حل مشکل مردم در خصوص دکل هاي برق ملک آباد با رايزني با وزارت نيرو، اتمام پروژه هاي دسترسي غيرهمسطح در بزرگراه آزادگان، کانال سرخه حصار و پروژه هاي هرندي و هلال احمر تا پايان سال، اجراي فاز اول مرمت برج طغرل، تعيين تکليف يرداخت مطالبات معوق پيمانکاران رفت و روب و اتمام پايانه جوانمرد قصاب تا پايان سال، اهم مصوبات اين جلسه نظارت ستادي بود.