تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


بهره مندي تعاوني هاي مسکن از تسهيلات بانکي
تاريخ خبر: شنبه، 27 شهريور 1395 ساعت: 14:42

به گزارش گروه مناطق 22گانه شهرداری نیوز، معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران با حضور در شوراي مديران شهرداري منطقه 16 از واگذاري زمين و افزايش ظرفيت هاي پروژه مسکن منطقه براي کارکنان آن خبر داد.

سيد جعفر تشکري هاشمي با حضور در شوراي مديران شهرداري منطقه 16 با تبريک دهه ولايت و گراميداشت شهداي حادثه منا در عيد قربان سال گذشته، به تبيين تصميمات جديد در حوزه منابع انساني و مسکن کارکنان پرداخت و اظهار اميدواري کرد ساماندهي مورد نظر مديريت شهري پايتخت به زودي محقق شود.

معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران با اشاره به ضرورت بکارگيري صحيح و درست نيروهاي جوان و تازه نفس در حوزه هاي عملياتي و شرايط سخت تر، افزود: بايد در جابجايي و گردش نيروي انساني، ظرفيت ها و توانمنديهاي همکاران را مد نظر قرار دهيم تا بهره وري در ارائه خدمت را بالا ببريم.

وي همچنين از افزايش ظرفيت پروژه مسکن منطقه براي کارکنان آن خبر داد و گفت: براي ساير همکاران واجد شرايط که تاکنون از تسهيلات مسکن استفاده نکرده اند، اقدامات جدي در دست اقدام مي باشد.

  تشکري هاشمي با بيان اهميت و تأثير تسهيلات بانکي در افزايش سرعت پيشرفت پروژه هاي تعاوني مسکن، از تسهيلات وام بانکي براي آنها خبر داد و گفت: به زودي شرايط و چگونگي اين تسهيلات در چارچوب توافق با بانک هاي عامل بويژه بانک شهر پيگيري و محقق خواهد شد.

  معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران، از مديران آموزش خواست موضوع افزايش مهارت ها و توانمنديهاي علمي کارکنان را در طول دوران خدمت در سازمان پيگيري نموده، دوره هاي آموزشي متناسب با وظايف و مأموريت هاي آنان به ويژه مهارتهايي که در آن کمبود احساس مي شود، پيش بيني و برگزار کنند.

  جواد ميرزاقلي شهردار منطقه 16 نيز در سخناني اقدامات جديد حوزه معاونت توسعه منابع انساني براي تقويت رفاه کارکنان شهردار تهران، کارآمد و مؤثر توصيف کرد و افزود: به يقين اجراي صحيح و درست اين سياستها و برنامه ها را در منطقه 16 با جديت دنبال مي کنيم تا رضايت و انگيزه خدمت براي پرسنل بيش از گذشته فراهم شود.

  رجاي معاون توسعه منابع انساني شهرداري منطقه 16 نيز گزارشي کامل از وضعيت نيروي انساني در اين منطقه را همراه با برخي از مشکلات پيش رو ارائه کرد.

  در ادامه سيد جعفر تشکري هاشمي، استخر و سالن ورزشي ويژه کارکنان منطقه را افتتاح کرد و سپس با حضور در محل نمازخانه منطقه ضمن ديدار و گفتگو با تعدادي از کارکنان و همکاران، موضوعات آنان را بررسي و دستورات لازم را صادر نمود.