تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


خارج کردن شیشه از پیشانی یک بانو
تاريخ خبر: يکشنبه، 27 تير 1395 ساعت: 11:45
خارج کردن شیشه از پیشانی بانوی 32 ساله قزوینی بعد از 16 سال شیشه وارد شده به پیشانی بانوی 32 ساله قزوینی با همکاری متخصصان مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی استان قزوین بعد از 16 سال خارج شد.
فارس: حشمت میری امروز اظهار کرد: با تلاش‌های بسیار موفق شده‌ایم شیشه سه سانتی‌متری را از پیشانی بانوی 32 ساله خارج کنیم.

وی افزود: طی 16 سال گذشته شیشه در قسمت پیشانی بانوی 32 ساله فرو رفته بود که با جراحی متخصصان مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی موفق به خارج کردن این شیشه از پیشانی بانوی یاد شده شدیم.

تکنسین بیهوشی اطاق عمل مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی استان قزوین بیان کرد: اندازه قطر شیشه 3 سانتی‌متر بوده که با رویکردهای مثبت متخصصان این مرکز در طی عمل هیچ آسیبی به بدن بیمار وارد نشد و شیشه خارج شد.
میری یادآور شد: براساس اظهارات بانوی 32 ساله مهم‌ترین دلیل تمایل به عمل جراحی در مدت 16 سال و خارج نکردن شیشه از پیشانی، دارا بودن استرس و ترس بوده است.

وی اضافه کرد: موضوع سلامت از موضوعات مهمی است که انسان باید به آن توجه کند و عدم رسیدگی به موقع در شرایط نامطلوب خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به همراه دارد.

تکنسین بیهوشی اتاق عمل مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی استان قزوین عنوان کرد: مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی استان قزوین از مراکزی است که بیماران مختلفی را در خود پذیرش می‌کند که همین امر موجب می‌شود شاهد صحنه‌های ناگواری همچون مصدومان تصادفات و غیره باشیم.