تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


واکنش قالیباف به خبر شهادت یک آتش نشان
تاريخ خبر: يکشنبه، 27 تير 1395 ساعت: 10:22

به گزارش شهرداری نیوز، در پی شهادت یکی از آتش نشانان پایتخت محمدباقر قالیباف در اینستاگرام خود با انتشار مطلبی تحت عنوان «شهادت»؛ نوشت: بامداد امروز ، جمعه ساعت 1:25 گروه نجات سه یکی از ایستگاه‌های آتش نشانی در غرب تهران عملیات امداد و نجات خود را در یک واحد مسکونی سه طبقه واقع در بلوار لاله آغاز کردند.

 

وی نوشت: ساختمان مشتعلی که همشهریان مان در آن، ساعات استراحت خود را سپری می‌کردند و در این عملیات امداد و نجات 15 همشهری با جانفشانی آتش نشانان نجات پیدا کردند اما امدادرسانی به خانم 89 ساله معلولی که در زیرزمین این ساختمان بیهوش بود، باعث شد چشمان نگران طاها و یاسین فرزندان دو و پنج ساله آتش نشان 36 ساله گروه نجات و همسر گرامی‌اش همیشه به انتظار بماند.

قالیباف در ادامه این پست خود نوشت: علی قانع، مجاهدی که جان شریفش را بعد از 11 سال خدمت صادقانه به خلق خدا در این عملیات تقدیم کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، یکی از فرزندان و خدمتگذاران مردم شریف ایران است که لحظه به لحظه برای آرامش مردم در فضایی به دور از جلوه گری به مجاهدت مشغولند.

شهردار تهران عنوان کرد: شهادت لباس زیبایی است که برازنده قامت فرزندان دلیر این مرز و بوم است و شهادت علی قانع این فرزند شریف ایران را به خانواده همرزمان و ملت ایران تبریک و تسلیت گفته‌ و برای این عزیز سرافراز از درگاه حضرت حق علو درجات را خواهانم.