تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


نصب دوربین های دید در شب حساس به گرما توسط شرکت اِف اِل آی آر
تاريخ خبر: شنبه، 8 شهريور 1393 ساعت: 11:32

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،شرکت اِف اِل آی آر،نسل جدیدی از دوربین های دید در شب حساس به گرما که می توانند در خودرو ها نیز نصب شوند و به طور اتوماتیک وضعیت افراد،حیوانات یا اشیا را در تاریکی بررسی نمایند را عرضه کرد.

سیستم رهیاب دید در شب  حساس به گرما از آخرین فناوری و الگو های اِف اِل آی آر استفاده می کند تا به طور اتوماتیک به بررسی شرایط بپردازد،عابرین پیاده و حیوانات را از حرکت خودرو در جاده مطلع سازد و به همین ترتیب باعث افزایش ایمنی در مسیر ها شود.

سیستم های رهیاب اِف اِل آی آر در پی موفقیت رهیاب های اصلی و اولیه ساخته شدند.

به هر صورت،آخرین ورژن از این ابزار مجهز به سیستم ردیابی و بررسی عابرین پیاده است که می تواند به طور اتوماتیک هشدار دهد و همچنین رانندگانرا از وجود شی یا فرد در جاده مطلع سازد.

این سیستم ها همچنین در خودرو های شخصی،کامیون ها و ماشین های خدمات رسانی اورژانس بسط و گسترش می یابند و این امکان را در شب فراهم می کنند که حتی از میان دود و غبار و در زمان عدم دید کافی جاده،اشیا و افراد اطراف آن به خوبی بررسی شوند.

این ابزار ها همچنین در خودرو های اکتشاف معدن،در شرایط تاریکی و غبار،استفاده می شوند تا عملیات اکتشاف و جان افراد ایمن تر باشد.مدیر عامل شرکت اِف اِل آی آر گفت:این نرم افزار رانندگی را ایمن تر و لذت بخش تر می کند و آگاهی راننده را نسبت به اطرافش افزایش می دهد.