تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


آماده سازی شمال شرق تهران برای استقبال از مسافران نوروزی
تاريخ خبر: شنبه، 22 اسفند 1394 ساعت: 13:56

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از مناسب سازی مبادی ورودی شمال شرق تهران برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: در ایام نوروز برنامه های ویژه ای برای مسافرانی که از بزرگراه شهید بابایی وارد تهران می شوند در نظر گرفته شده است.

چهار سید ابوذر حسینی با اعلام این خبر و با بیان اینکه در آستانه نوروز ویژه برنامه های متنوعی برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است افزود: به منظور استقبال از مسافران نوروزی و فراهم نمودن ساعات خوش برای خانواده ها بویژه کودکان و نوجوانان، تمهیدات ویژه ای در ورودی بزرگراه شهید بابایی بعد از خروجی آزاد راه پردیس با رویکرد آسمان آبی زمین پاک در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این طرح 14 روزه که از 28 اسفند ماه جاری آغاز و تا 14 فروردین سال95 ادامه خواهد داشت، مجموعه فرهنگی، تفریحی و خدماتی استقبال از مسافران نوروزی در فضایی به مساحت 5000 متر مربع برای مسافران جانمایی شده است تا ضمن پذیرایی و توزیع بسته های فرهنگی و آموزشی، نیازهای ضروری مسافران در این مکان تفریحی و خدماتی تامین شود.

حسینی افزود: در این راستا به منظور معرفی مکان های زیارتی، تفریحی و تاریخی شهر تهران، نقشه تهران و ایرانگردی محل های اسکان مسافران در شهر تهران در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در این فضای 3500 متر مربعی ضمن برپایی غرفه های نقاشی کودک، قرآن بخوانید عیدی بگیرید ، پخش موسیقی شاد و سنتی، ایستگاه دایمی ورزش و سلامت شامل ست های ورزشی و میزهای پینگ پنگ از دیگر برنامه های شهرداری منطقه 4 در نوروز 95 خواهد بود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 با اشاره به سایر امکانات رفاهی این مکان تفریحی گفت: نصب آلاچیق، ایجاد فضای آبخوری، سرویس های بهداشتی، چکاب پزشکی رایگان و سالن غذا خوری کاملا بهداشتی از دیگر امکانات این مجموعه تفریحی است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات علمی، ارایه خدمات آی تی، برپایی نمایشگاه عکس، تعبیه مکان شارژ موبایل و... از دیگر اقداماتی است که در این ایستگاه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای مسافران پیش بینی شده است.