تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


پیام مبهم رونالدو
تاريخ خبر: سه شنبه، 11 اسفند 1394 ساعت: 11:11
خبرگزاری ایسنا: رئال مادرید در حساس ترین بازی هفته بیست و ششم لالیگا با یک گل برابر اتلتیکو مادرید در سانتیاگو برنابئو تن به شکست داد.

 

هواداران رئال از این شکست بسیار خشمگین بودند و انگشت اتهام را به سوی بهترین و سرشناس ترین بازیکنان تیم گرفتند که یکی از آنها، تیم کریستیانو رونالدو بود. حاضران در ورزشگاه از عملکرد رونالدو ناراحت بودند و به همین خاطر هم بعد از پایان بازی علیه این بازیکن شعار دادند.

 

ستاره پرتغالی رئال مادرید ترجیح داد جواب اعتراضات را بدهد و سکوت نکند اما او اظهار نظر جنجالی داشت که بازتاب زیادی در رسانه های اروپایی و اسپانیایی داشت. او گفت: رونالدو را به خاطر نتایج بد رئال سرزنش نکنید. اگر رئال 11 بازیکن مانند رونالدو داشت، اکنون در صدر جدول رده بندی جای گرفته بود.

 

این اظهار نظر رونالدو جنجال زیادی به پا کرد و بعضی از رسانه ها نوشتند ستاره پرتغالی رئال مادرید خود را بالاتر از دیگر همی تیمی هایش می داند و دچار خود بزرگ بینی شده است. هرچند رونالدو بعد از این اظهار نظر جنجالی تاکید کرد قصد بی احترامی به دیگر هم تیمی های خود را نداشته است اما هنوز واکنش های زیادی درباره این اظهار نظر او وجود دارد.

 

این بازیکن پرتغالی یک پیام ابهام انگیز در صفحه اجتماعی خود در توییتر گذاشت که واکنش های زیادی به دنبال داشته است. او این عبارت عجیب را نوشت: «همواره می خواهم با سلاح های که در اختیار دارم بجنگم.»

 

البته بعضی از سایت ها مثل گل نوشتند رونالدو در تمرین روز دوشنبه رئال مادرید، رسما از هم تیم هایش عذرخواهی کرده و تاکید کرده است. او تاکید کرد از حرف های او بد برداشت شد و اصلا قصد توهین به آنها را نداشته است.

 

رونالدو بدترین فصل حضورش در رئال مادرید را پشت سر می گذارد و فشار زیادی را تحمل می کند. او نتوانسته است در بازی‌های بزرگ نقش تاثیر گذاری داشته باشد و همین باعث شده رئال امتیازات زیادی را از دست بدهد و با بارسلونا در صدر جدول رده بندی، 12 امتیاز اختلاف داشته باشد. با توجه به شرایطی که پیش آمده است، احتمال جدایی رونالدو این بازیکن بزرگ از رئال زیاد است و چه بسا به لیگ جزیره برگردد.