تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


مهمترین وظیفه دولت مبارزه با رکود و بیکاری است
تاريخ خبر: سه شنبه، 6 بهمن 1394 ساعت: 11:24

 

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور درباره انتخابات، اظهار داشت: ما باید اجازه دهیم دستگاه‌های قانونی کشور از جمله شورای نگهبان وظایف خود را در یک فضای آزاد و بدون تحلیل و فشار انجام دهند.
 
وی افزود: تاکنون نظری که هیئت نظارت شورای نگهبان از عدم‌احراز صلاحیت‌ها و یا ردصلاحیت‌ها داشته است به‌معنای نهایی شدن اظهار نظر شورای نگهبان نیست و ایجاد فضای نامناسب روانی از سوی هر شخصی برای دستگاه‌های قانونی شایسته نیست و مقبولیت ندارد، چه برسد به شخص رئیس جمهور که سابقه طولانی در نمایندگی و نایب‌رئیسی مجلس دارد.
 
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: ما انتظار داریم، مشکلات اقتصادی کشور که در حال حاضر مهمترین آن  رکود و بیکاری است در دستور کار دولت قرار گیرد و با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی رکود و بیکاری را برطرف کند.
 
مصباحی مقدم تأکید کرد:‌ مسئولان برای جلب افکار بخشی از مردم، از بیان اظهاراتی که شائبه تعرض به نهادهای قانونی را دارد، خودداری کنند و تمام همت‌ خود را در حوزه مسئولیتی به کار گیرند.
 
وی در پایان گفت: شورای نگهبان نیز با صبر، حوصله و با دقت و براساس قانون به وضعیت کسانی که صلاحیت آنها احراز نشده رسیدگی خواهد کرد و نظر نهایی خود را در مورد مجموعه کاندیداهای تأیید شده  و یا نشده اعلام می‌کند. امیدواریم رسانه‌ها نیز فضای عمومی جامعه را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه مساعد کنند تا افکار عمومی بر اثر مطرح شدن این گونه مسائل مغشوش نشوند.