تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


سازندگان وسایل حمل و نقل، محصولات خود را مطابق خواسته شهرداری تولید کنند
تاريخ خبر: يکشنبه، 10 آبان 1394 ساعت: 15:01

به گزارش گروه حمل ونقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان این که امسال سازندگان داخلی حمل و نقل تلاش کردند محصولات خود را مطابق با خواسته شهرداری تولید کنند، گفت: سال گذسته به سازندگان تاکید داشتیم که اتوبوس هایی را تولید کنند که شهرداری تهران یکی از خریداران محصولات آنها باشد.

سید جعفر تشکری هاشمی، ظهر امروز در سومین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی حمل ونقل عمومی و خدمات شهری افزود: در حال حاضر در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل عمومی سه شرکت تولید کننده محصولات خود را مطابق با نیازهای شهرداری تهران تولید کرده اند.

تشکری هاشمی با اشاره به تفاوت نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته اظهار کرد: این امکان برای صنعتگران فراهم شده است که تولیدات در داخل ایران انجام گیرد که این تفاوت قابل مشاهده است.

 معاون شهردار تهران با بیان این که نمایشگاه فقط برای ارائه محصولات نیست، خاطر نشان کرد: نمایشگاه حمل ونقل عمومی در راستایی آشنایی با توانمند سازی داخلی است که منجر به قراردادهای خوبی مابین سازندگان و شهرداری تهران می شود.

وی تاکید کرد: محصولات حمل ونقل تولیدی در داخل کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت، بطوری که تلاش می کنیم که نیاز سازندگان داخلی را فراهم آوریم و وابستگی نیازهای خارجی را به حداقل برسانیم و البته نمی توان بی نیاز از واردات باشیم ولی باید بخش های از محصولات به طور حتم از تولیدات داخلی باشد.