تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


مسابقه بزرگ بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها
تاريخ خبر: جمعه، 23 خرداد 1393 ساعت: 22:13

 

به گزارش شهرداری نیوز،مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 19، از برگزاری مسابقه بزرگ بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در این منطقه خبر داد.

سعید دادپور مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 19 گفت: برگزاری مسابقه بزرگ بهترین‌ها از دورریختنی‌ها در محلات 13گانه منطقه 19 همزمان با هفته محیط زیست در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته محیط زیست از 17 تا 23 خردادماه سال 93 در محلات 13 گانه منطقه 19 در دست اجرا است.

دادپور اظهار داشت: در این طرح شهروندان محلات 13 گانه منطقه 19 از جمله کودکان و والدین آنها ناتهیه دست سازه‌های خود از مواد دور ریختنی و بازیافتی شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری مسابقه بزرگ بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در محلات 13گانه منطقه 19 همزمان با هفته محیط زیست از 17 تا 23 خردادماه سالجاری، اهدای جوایزی به رسم یادبود به 5 برگزیده این مسابقه‌ها از اقدامات اجرایی این طرح است.

دادپور خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در سراهای محلات 13 گانه منطقه 19، آموزش محیط زیست، تفکیک مواد بازیافتی از مبدأ، مصرف بهینه آب، نگهداری و حفظ محیط زیست، انواع آْلودگی‌های زیست محیطی، فواید بازیافت، راه‌های صرفه‌جویی در مصرف آب، شناخت پسماندها، توزیع بروشورهای آموزشی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.