تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


تهران نيمه ابری در پاره‌ای نقاط ابری
تاريخ خبر: پنجشنبه، 9 مهر 1394 ساعت: 11:28
باشگاه خبرنگاران: بر اساس تحليل آخرين داده هاي هواشناسي، با گذر امواج كم دامنه تراز مياني ، در روز پنجشنبه در پاره اي نقاط شمال غرب، غرب، سواحل شمالي، دامنه هاي زاگرس مركزي و دامنه هاي جنوبي البرز افزايش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد پيش بيني مي شود كه شدت بارش در استانهاي آذربايجان شرقي،آذربايجان غربي ، زنجان و كردستان مي باشد.

همچنین تهران نيمه ابري درپاره اي نقاط ابري در بعضي ساعات همراه رگبار و رعد و برق گاهي باد وگرد و خاك خواهد بود.

همچنين در بعدازظهر اين روز در قسمتهايي از استانهاي كرمان ،هرمزگان و فارس رشد ابرهاي جوششي، بارش پراكنده گاهي رعدوبرق پيش بيني مي شود. شايان ذكر است با توجه به تشديد
ناپايداري همرفتي در روز پنج شنبه، به ويژه در ساعات بعد از ظهر و اوايل شب، در برخي مناطق استانهاي قزوين، مركزي، قم، البرز و تهران امكان بارش رگباري، گاهي رعد وبرق و وزش باد نسبتا
شديد موقتي وجود دارد كه در برخي نقاط با گردوخاك و كاهش كيفيت هوا و ديدافقي نيز همراه خواهد بود.روز جمعه بارش پراكنده محدود به شمال غرب و ارتفاعات البرز خواهد بود.

از روز شنبه مجددا با گذر امواج تراز مياني در استانهاي واقع در شمال غرب،غرب،سواحل درياي خزر،دامنه هاي البرز و شمال شرق كشور بارش باران،رعدوبرق و وزش باد پيش بيني مي شود.