تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


طرح استقبال از مهر 94 در جنوب تهران به اجرا درآمد
تاريخ خبر: يکشنبه، 22 شهريور 1394 ساعت: 13:24

 به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 20 از اجرای 53 فعالیت امورشهری به مناسبت فصل بازگشایی مدارس برای آماده سازی مراکزآموزشی و معابرپیرامونی آن در این منطقه جنوبی خبرداد. 

منصور کتانباف با بیان این مطلب گفت: به منظور بهسازی و ایمن سازی مراکز آموزشی و معابر پیرامونی آن و افزایش کیفی خدمات آموزشی، طرح استقبال از مهر 94 از 12 شهریور آغاز شده است و تا 15 مهر همچنان ادامه دارد.

کتانباف ادامه داد: فعالیت های این طرح جهادی در زمینه های مدیریت پسماند، زیباسازی، فضای سبزشهری، خدمات شهری، ساماندهی و محیط زیست با محوریت مراکز آموزشی و دانش آموزان پیش بینی شده است که با اجرای آن زمینه خدمات رسانی بهینه و آسایش و آرامش خانواده ها و شهروندان فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح استقبال از مهر نیز همچون دیگر فعالیت های شهرداری با محوریت طرح آسمان آبی زمین پاک و خط سفید اجرا می شود، افزود: با توجه به اینکه دانش آموزان مهمترین قشر تاثیر گذار در جامعه هستند، تعامل بین بخشی با ارگان های آموزشی همچنان در طول سال تحصیلی نیز ادامه خواهد داشت و مدیریت شهری آمادگی لازم برای اجرای صدها فعالیت اجتماعی و فرهنگی با محوریت طرح زیست محیطی آسمان آبی را دارد.

شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: مدیریت شهری منطقه 20 در قالب توسعه فضای سبز مدارس، مدیریت پسماند، آموزش های شهروندی و ترویج مبانی ترافیکی آماده خدمات رسانی است و علاقه مندان با مراجعه به مجموعه مدیریت شهری می توانند از این امکانات آموزشی و فرهنگی استفاده کنند.