تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


افتتاح شصتمین زمین چمن مصنوعی در جنوب تهران
تاريخ خبر: دوشنبه، 12 خرداد 1393 ساعت: 11:24

به گزارش شهرداری نیوز،شصتمین زمین چمن مصنوعی با حضور مدیران شهری و اهالی محله علایین و شورایاران محله در منطقه 20 افتتاح شد.

اصغر عطایی قائم مقام شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه با افتتاح شصتمین زمین چمن مصنوعی حدود 48 هزارمترمربع فضای ورزشی در اختیار شهروندان این منطقه قرار گرفته است گفت: ساخت این اماکن علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان محله در تقویت استعداد ورزشی آنها و ترویج فرهنگ ورزش ارزان و در دسترس که اکنون یکی از شعارهای سازمان ورزش شهرداری تهران نیز محسوب می شود، تاثیر بسیار ارزنده ای دارد.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر 6 زمین چمن مصنوعی در حال ساخت است، افزود: اکنون هر یک از اهالی محلات منطقه 20 با پیمودن مسافتی کمتر از 5 دقیقه می توانند به یکی از مراکز ورزشی یا فرهنگی محله دسترسی پیدا کنند که این اتفاق از توسعه سرانه های ورزشی و فرهنگی و گسترش عادلانه آنها در محلات خبر می دهد.

 برومند نامداری معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 20 نیز از سرانه 5/1 متر مربعی فضاهای ورزشی منطقه خبرداد و گفت: درحال حاضر 60 زمین چمن مصنوعی، 17 مجموعه ورزشی چند منظوره و 4 زورخانه، 38 زمین آسفالته خیابانی-پارکی و 10 زمین خاکی، مجموعه فضاهای ورزشی این منطقه را تشکیل داده است که نسبت به 8سال گذشته با رشد 100درصدی همراه بوده است.

وی افزود: همه اماکن ورزشی محله با قیمت مناسب و بسیار نازل یا به طور رایگان در اختیار شهروندان محله قرار دارد و درحال حاضر همه اهالی محلات این ناحیه و حتی سایر محلات منطقه 20 به راحتی می توانند از امکانات و تجهیزات ورزشی این مراکز ورزشی بهره مند شوند.

 دراین مراسم تیم های فوتبال محله در حضور مسئولان شهرداری در زمین چمن مصنوعی پا به توپ شده و به مصاف یکدیگر رفتند.