تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


لقب پرسپولیسی ها برای قلعه‌نویی
تاريخ خبر: دوشنبه، 28 ارديبهشت 1394 ساعت: 08:41

تسنیم: اولین تمرین تیم پرسپولیس پس از دربی 80 از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. البته تمرین امروز به علت جلسه آنالیز تیم فوتبال الهلال عربستان در رختکن با نیم ساعت تأخیر آغاز شد.

* راننده‌ای که مسئول جابه‌جایی فرناندو گابریل، هافبک پرسپولیس است امروز در اتومبیل خود یک میهمان ویژه داشت. دوس سانتوس، مدافع برزیلی ذوب‌آهن همراه گابریل به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بود اما با راننده این بازیکن سریعاً محل تمرین را ترک کرد.

* هادی نوروزی به محض ورود به ورزشگاه به شدت از سوی حدود 200 هواداری که مقابل در ایستاده بودند، تشویق شد.

* مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس به همراه تعدادی از اعضای خانواده‌اش به محل تمرین آمده بود.

* دوربین شبکه الکاس قطر به محل تمرین سرخپوشان آمده بود تا پیش از دیدار روز سه‌شنبه از تمرین شاگردان برانکو گزارشی تهیه کند.

* یک هوادار نابینا و یک هوادار معلول در تمرین امروز حضور داشتند.

* تعداد زیادی از لیدرهای پرسپولیس به درفشی‌فر آمده بودند تا جشن پیروزی مقابل استقلال را در این ورزشگاه برپا کنند.

* پیش از آغاز تمرین و هنگامی که بازیکنان در جلسه بودند تعدادی از عوامل تیم پرسپولیس مشغول پنالتی زدن شدند.

* رضا نوروزی و مایکل اومانیا بازیکنانی بودند که بیشتر دور زمین دویدند. مهرداد کفشگری و فرناندو گابریل نیز با حضور در کلینیک به درمان مصدومیت خود پرداختند.

* تمرین امروز تحت تأثیر شعارها و کری خوانی هواداران قرار داشت. هواداران پرسپولیس با شعار «پرسپولیس با غیرت» سرخپوشان را مورد تشویق قرار دادند. همچنین تک تک بازیکنان هم تشویق شدند که در این میان محمد نوری، محسن بنگر، سوشا مکانی، امید عالیشاه، مهدی طارمی و علی علیپور به شکل ویژه‌ای تشویق شدند.

* هواداران پرسپولیس که از پیروزی مقابل استقلال بسیار خوشحال بودند علیه امیرحسین صادقی، محمود فکری، حنیف عمران‌زاده و امیر قلعه‌نویی شعار دادند. نکته جالب اینجا بود که هواداران پرسپولیس ضمن تشویق رضا چلنگر و داوود کاشانی یکی از اعضای تدارکات سرخپوشان، علیه محمود فکری و حنیف عمران‌زاده شعار دادند.

* جالب‌ترین قسمت تشویق کردن هواداران مربوط به جایی می‌شد که آنها با شکل خاصی لقب پرویز مظلومی را صدا می‌کردند و خواستار این بودند که امیر قلعه‌نویی استقلال را ترک کند. آنها همچنین با شعار «امیر رفت و برگشت» به شکل طعنه‌آمیزی دو باخت قلعه‌نویی و استقلال را به رخ آبی‌پوشان کشیدند. هواداران پرسپولیس همچنین برانکو را به شیوه‌ای خاص تشویق کردند که این موضوع مورد استقبال سرمربی کروات پرسپولیس قرار گرفت.

* علی علیپور که روز جمعه موفق شد تک گل پرسپولیس مقابل استقلال را به ثمر برساند وقتی چندین بار از سوی هواداران تشویق شد خندید و برای آنها دست تکان داد.

* شاگردان برانکو طبق معمول با گرم‌کردن زیرنظر مربی بدنساز کار خود را آغاز کردند. در ادامه بازیکنان با تقسیم شدن به چند گروه پاسکاری در حرکت را در دستور کار داشتند. پس از آن و بعد از 10 دقیقه انجام استارت‌های سرعتی سرخپوشان به سانتر از جناحین و تمرین گلزنی مشغول شدند. در قسمت بعدی برانکو بازیکنان را به چند گروه دو نفره تقسیم کرد و از آنها می‌خواست که بدون توپ تمرین جاگیری در زمین را انجام دهند.

* در بخش پایانی تمرین هادی نوروزی، تادو، سوشا مکانی، امید عالیشاه و مایکل اومانیا با قدیمی‌پور، دروازه‌بان سوم پرسپولیس تمرین پنالتی انجام دادند.