تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


اجرای اقدامات ایمنی اولیه در متروی واشنگتن
تاريخ خبر: چهارشنبه، 9 ارديبهشت 1394 ساعت: 10:24

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، معاون سازمان حمل و نقل شهری واشنگتن، GM Rob Troup دستور ارائه چهار اقدام ایمنی اولیه مازاد در مترو را در واکنش به حادثه 12 ژانویه در تونلی در نزدیکی ایستگاه L’Enfant Plaza صادر کرده است.

این تدابیر ایمنی مازاد به عنوان بخشی از تصمیم مشترک مترو با تیم تحقیق انجمن ملی ایمنی حمل و نقل (NTSB) معرفی شده اند اما نباید به عنوان دستور رسمی NTSB تعبیر شوند.

Troup طی گزارشی در نشست کمیته امنیت و ایمنی هیئت مدیره سازمان حمل و نقل شهری واشنگتن از این اقدامات ایمنی جدید سخن گفت و اظهار داشت این اقدامات با بهره گیری از منابع مالی موجود انجام خواهند شد.

چهار اقدام ایمنی که Troup معرفی کرد به شرح زیر است.

آغاز یک برنامه تعمیر و نگهداری چندساله برای جایگزینی یا بازسازی تمام 88044 لامپ موجود در تونل های سازمان حمل و نقل شهری واشنگتن از ماه آینده.

ایجاد یک گروه تعمیر و نگهداری اختصاصی به منظور تمیز کردن مداوم معابر تونل از پسماندها و یا دیگر موانع بالقوه در 160 کیلومتر بخش های تونلی سازمان حمل و نقل شهری واشنگتن.

بازبینی پروتکل های هشدار در مرکز کنترل عملیات ریلی (ROCC) از ابتدای تابستان با هدف جداسازی آلارم های بحرانی از هشدارهای غیرضروری.

ایجاد یک فرآیند ممیزی کیفیت برای تست سیستم تهویه به منظور اطمینان از انطباق با قوانین تعمیر و نگهداری.