تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


بحث در مورد دریافت عوارض در ساعات شلوغی بزرگراه I-66
تاريخ خبر: چهارشنبه، 2 ارديبهشت 1394 ساعت: 11:49

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، برنامه دریافت عوارض در بزرگراه I-66 در داخل کمبربندی اصلی طی ساعات شلوغ صبح و بعد از ظهر چالش های جدی را بین فرماندار ویرجینیا، Terry McAuliffe و یک گروه دو حزبی متشکل از نمایندگان کنگره برای حل مشکل یکی از جدی ترین معضلات این منطقه به وجود آورده است.

یکی از نکات این چالش، چگونگی رسیدگی به مسئولیتی است که مقامات وزارت حمل و نقل ویرجینیا برای دست یابی به قوانین رفت و آمد در این منطقه برعهده مسئولان گذاشته اند.

حدود 35 درصد رانندگان در ساعات شلوغی صبح که به سمت شرقی می روند و حدود نیمی از رانندگان در ساعات شلوی بعد از ظهر این قوانین را رعایت نمی کنند که همین امر به حجم ترافیک اضافه می کند. بنابراین نیاز به یک سیستم عوارض دهی ضروری خواهد بود.

بر اساس این قانون خودروهایی که در ساعت شلوغی با حداقل سه سرنشین در این مسیر تردد کنند نیازی به پرداخت عوارض ندارند.

مشاور موسسه حمل و نقل ویرجینیا، Aubrey L. Layne Jr. و مقامات دیگر در اوایل هفته جاری طی جلسه ای با قطعیت از لغو این طرح سخن گفتند.

Layne در این جلسه عناصر مختلف تلاش چند بیلیون دلاری این ایالت برای بهبود شرایط در مسیر 56 کیلومتری I-66 را مورد بحث قرار داد.

Brian Coy، سخن گوی McAuliffe اظهار داشت: "تصور عدم دسترسی به اعضای کنگره و عموم برای این پروژه صحت ندارد. حدود 30 نشست عمومی در این زمینه برگزار شده است." به گفته وی، نشست ها و جلسات و تماس های متعددی برای تایید این پروژه انجام شده است.

وی افزود: "اگر سوء تفاهمی در مورد این پروژه وجود دارد دلیل آن به طور حتم عدم هماهنگی نیست."

مخالفان این طرح بر این باورند که دریافت عوارض در جاده ای مانند I-66 در داخل کمربندی شهری باعث دریافت دوباره عوارض از مالیات دهندگان خواهد شد.