تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


قدردانی از زحمات پرسنل متروی تهران در ایام کرونا به مناسبت روز کارگر
تاريخ خبر: شنبه، 11 ارديبهشت 1400 ساعت: 14:39

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر،  این روز را به تمامی کارکنان  شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تبریک گفت.

فرنوش نوبخت در«روز جهانی کار و کارگر» ضمن قدردانی و خسته نباشید به تمامی همکاران شاغل در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، که در ایام کرونا بدون هیچ وقفه ای خدمات رسانی کردند، گفت: اگر همکاری و همراهی پرسنل را در این شرایط سخت نداشتیم، نمی توانستیم به کار خود ادامه دهیم.
 
وی تصریح کرد: ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر، فرصت مناسبی است که از کارگران زحمت کش که با اعتقاد راسخ و همت والای خود چرخ‌های خدمت را به گردش در می‌آورند و کار را عبادت و آن را سرلوحه خود قرار داده، تجلیل و قدردانی شود. 
 
نوبخت افزود: حضور در عرصه خدمت و تلاشگری و تلاش در جهت اعتلای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز مایه مباهات همگی ماست. در این سال که به نام  تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مزین شده است نگاه‌ها به همت و تلاش جهادگران عرصه تولید داخلی است تا بیش از پیش شاهد شکوفایی و مانع زدایی ها در کشور عزیزمان باشیم.
 
نوبخت ضمن تقدیر از زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور و تلاش های شبانه روزی پرسنل پرتلاش و زحمتکش خانواده بزرگ شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، تصریح کرد: این همراهی و همدلی را  ارج نهاده و سلامتی و موفقیت روز افزون شما همکاران را از خداوند متعال خواهانم.
 
وی گفت: خوشبختانه متروی تهران به عنوان وسیله حمل و نقل عمومی توانسته ‏رضایت بالای مردم کلانشهر تهران را کسب نماید و این اتفاق به عنوان یک موقعیت بزرگ و موهبت الهی برای مجموعه همکاران شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه می باشد که استقبال فراوان مردم از خدمات این شرکت موید آن بوده و بر همگان آشکار است که این توفیق بدون زحمات و فعالیت شبانه روزی همکاران زحمتکش اینجانب میسر نمی گردید.