تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


عملکرد شهرداری در استقبال از نوروز ۱۴۰۰ بسیار ضعیف بود
تاريخ خبر: سه شنبه، 17 فروردين 1400 ساعت: 16:06

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ما در شرایط موجود نیاز به نشاط داریم، گفت: اما اقدامات شهرداری در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به سال‌های گذشته هم ضعیف‌تر بود و در واقع به استقبال نوروز نرفتیم.

 حجت نظری در دویست و هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورا پس از استماع گزارش محمدرضا جوادی یگانه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در خصوص اقدامات انجام شده در نوروز سال ۱۴۰۰ ، ضمن تسلیت شهادت دو محیط بانی ایرانی در زنجان و تشکر از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: از چند جهت نمی‌توان به کارنامه معاونت مذکور در نوروز نمره قبولی داد.
 
وی به واکنش یک هموطن بوشهری درباره مساله حاجی فیروز اشاره کرد و نقل کرد: تا زمانیکه  بخشنامه پرهیز از استفاده حاجی فیروز صادر نشده بود فکر نمی‌کردیم حاجی فیروز به ما طعنه می‌زند و با این اقدام به موضوع نژادی دامن زده شد، با وجود اینکه پیش از این به آن فکر هم نمی‌کردیم. نمی‌شود بر اساس یک فرضیه بخشنامه بدهیم و شهر و مملکتی را به هم بریزیم. لذا خواهش می‌کنم شهر و شهروندان را در این شرایط دشوار ملتهب تر نکنید.
 
نظری با بیان اینکه ما در شرایط موجود نیاز به نشاط داریم افزود: اما اقدامات شهرداری در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به سال‌های گذشته هم ضعیف‌تر بود و در واقع  به استقبال نوروز نرفتیم.
 
نظری تاکید کرد: شهرداری باید برای هر اقدامی مصوبه شورا را دریافت کند و خواهش می‌کنم در ماه رمضان برای ضیافت الهی برنامه ویژه داشته باشیم تا کم کاری‌های نوروزمان جبران شود.