تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


طرح تعریض خیابان پیروزی تا پایان سال آینده
تاريخ خبر: يکشنبه، 17 اسفند 1393 ساعت: 12:29

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 13 با بیان اینکه 52 معارض در پروژه تعریض خیابان پیروزی باقی مانده است، گفت: با رفع کامل معارضان ، این پروژه در سال آینده به بهره برداری می رسد.

هادی ذاکری، با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح تعريض خيابان پيروزي به عنوان یکی از مهم ترين خيابان شهر تهران مدتهاست در دستور كار شهرداري مناطق 13 و 14 قرار گرفته است. به اين ترتيب كه بخش شمالي خيابان پيروزي توسط شهرداري منطقه 13 و قسمت جنوبي آن نيز به همت شهرداري منطقه 14 تعريض مي شود.

وی با بیان اینکه امسال از 112 معارض خیابان پیروزی ،60 معارض رفع شده است، افزود: 52 معارض باقی مانده که امیدواریم با رفع معارضان در سال آینده، پروژه تعریض خیابان پیروزی به سرانجام برسد.

ذاکری اضافه کرد: همزمان با عملیات تعریض خیابان، پیاده روسازی و کندروسازی مسیر نیز انجام می شود.

شهردار منطقه 13 در ادامه در خصوص پیاده راه آیینی 17 شهریور گفت: احداث میدان امام حسین(ع) و پیاده راه 17 شهریور یکی از مهمترین اقداماتی بود که انجام شد البته هنوز کار به صورت صددرصد انجام نشده و طرح هایی در این محور اجرایی می شود.

وی از برگزاری مداوم نمایشگاه در محور 17 شهریور خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه گل و گیاه برای عید نوروز در این محور برپا می شود.

ذاکری به بازار شهرستانی نیز اشاره و بیان کرد: از جمله برنامه های مهم سال آینده که با همکاری سازمان زیباسازی انجام می شود بهسازی کف، سقف و دیوارهای این بازار است تا بازاری در خور شان شهروندان و با حفظ هویت آن ایجاد شود.