تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


روانسازی ترافیک با گشایش زیرگذر کوی نصر
تاريخ خبر: دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت: 16:11
به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از روانسازی ترافیک با بازگشایی زیرگذر کوی نصر خبر داد.
 
صفا صبوری دیلمی گفت: هر چند ترافیک معابر تهران، در نتیجه کاهش تردد‌های غیر ضروری شهروندان روان‌تر شده است، اما پایش ترافیک محدوده تقاطع بزرگراه‌های شهید چمران و جلال آل احمد نشان می‌دهد که سرعت متوسط تردد در امتداد شرقی- غربی بزرگراه‌های جلال آل احمد و شهید گمنام، از هفتم اسفند بعد از گشایش زیرگذر کوی نصر به شکلی محسوسی افزایش یافته است و متعادل سازی خطوط ترافیکی و یکسان سازی حرکت در بزرگراه جلال آل احمد که قبلا به علت عرض کم پل فلزی کوی نصر دچار اختلال شده بود، به طور کامل محقق شده است.
 
صبوری افزود: اقدامات تکمیلی پروژه احداث زیرگذر کوی نصر از قبیل نصب قرنیز و سرشمع، اجرای بتن پرکننده پشت دیواره‌ها و نصب تاسیسات روشنایی طبق برنامه زمان بندی انجام می‌شود. بخشی از اقدامات باقیمانده همزمان با ترافیک و بخش دیگری هم در فاصله ساعت ۲۲ تا ۵ بامداد انجام می‌گیرد.
 
وی گفت: روکش نهایی آسفالت و خط کشی مسیر زیرگذر کوی نصر همزمان با بهبود شرایط جوی و در زمان مناسب انجام می‌شود. در اقدامات آتی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تلاش می‌کند تا گشایش ترافیکی پروژه‌های عمرانی معطل برگزاری مراسم و تشریفات افتتاحیه نشود و شهروندان به سرعت از منافع ترافیکی طرح‌های در حال اجرا بهره‌مند شوند.