تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


ثبت‌نام خبرنگاران برای دریافت آرم طرح ترافیک از شنبه
تاريخ خبر: چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت: 08:59

 به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی از آغاز نام نویسی خبرنگاران برای دریافت آرم طرح ترافیک از شنبه ۳ اسفند خبر داد.

عمارسعیدیان فر با اشاره به آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران گفت: روز شنبه «سوم اسفند» ماه ثبت نام خبرنگاران در سامانه «تهران من» آغاز خواهد شد.
 
مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی با بیان اینکه امسال نیز ضوابط سال گذشته در مورد خبرنگاران برقرار است، تصریح کرد: عمده خبرنگاران، سال گذشته در این سامانه ثبت نام کردند، اما با این حال می‌بایست مدارک خود اعم از معرفی نامه و گواهی اشتغال به کار، بیمه خبرنگاری یا ۱۰ اثر خود را در قسمت «خدمات طرح ترافیک» که زیرمجموعه آن «خدمات خاص خبرنگاران و عکاسان» است، بارگذاری کنند.
 
سعیدیان فر در ادامه با بیان اینکه خبرنگاران تا پایان اسفند مهلت دارند، از طریق سامانه "تهران من" نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود جهت دریافت طرح ترافیک ۹۹ اقدام کنند، تصریح کرد: خبرنگاران متقاضی دریافت کارت بلیت مترو نیز باید در مهلت زمان اعلام شده (سوم تا پایان اسفند ماه) در سامانه «تهران من» ثبت نام کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که سهمیه‌های سال جدید خبرنگاری تخصیص پیدا نکرده است، سهمیه‌های سال قبل آن‌ها معتبر خواهد بود.
 
مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی سازمان حمل ونقل و ترافیک اظهار داشت: سه‌درصد کل سهمیه‌های مجاز به ورود محدوده طرح ترافیک مربوط به افراد خاص است که دو‌سوم آن به خبرنگاران اختصاص خواهد یافت.