تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


افتتاح مرکز مشاوره و‌ توانمندسازی شغلی و‌ کسب و کار منطقه ۹
تاريخ خبر: چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت: 11:43

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹ از راه اندازی مرکز مشاوره و‌ توانمندسازی شغلی و‌ کسب و کار در سرای محله امامزاده عبدالله توسط اداره آسیب های اجتماعی منطقه خبر داد.

علی حیدری با اشاره به افتتاح مرکز مشاوره و‌ توانمندسازی شغلی و‌ کسب و کار گفت: این مرکز با هدف ارائه خدمات مشاوره و آموزش های تخصصی به صاحبان ایده یا کسب و کارها راه اندازی شده است.
 
وی در خصوص حضور متقاضیان اشتغال به عنوان تسهیل گر برای شکل گیری خوشه های کسب و کار در منطقه۹ افزود: ارائه خدمات مشاوره ای و آموزشی اثر بخش در حوزه های راه اندازی کسب و کار، قوانین و‌ مقررات، تامین نیروی انسانی، برندسازی و بازار سازی از جمله خدمات رسانی این مرکز است.
 
سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹ در ادامه یادآور شد: بازاریابی و فروش، ارتقاء قابلیت های فردی و گروهی در کسب و کار، کمک به افراد در شناخت توانمندی ها و استعدادهای خود در ایجاد مشاغل و تبدیل ایده به یک فعالیت پایدار از دیگر خدمات دهی این مجموعه به شهروندان است.
 
شایان ذکر است مرکز مشاوره و‌ توانمندسازی شغلی و‌ کسب و کار منطقه۹ در ساختمان شماره2 معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه9 موسوم به ساختمانمان سلیمی به آدرس 30متری جی، خیابان فتح آبادی، خیابان سلیمی در ایام هفته از ساعت8 الی17 پذیرای شهروندان برای ارائه خدمات می باشد.