تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


لایحه بودجه سال 99 شهرداری اوایل اسفند بررسی می شود
تاريخ خبر: يکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت: 12:19

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،رئیس شورای اسلامی شهر تهران از بررسی لایحه بودجه سال 99 شهرداری تهران در اوایل اسفندماه خبر داد. 

محسن هاشمی رفسنجانی پیش از آغاز صد و نود و هفتمین جلسه شورای شهر در خصوص جلسه هم‌اندیشی صبح امروز اعضای شورا توضیح داد: در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز موضوعات داخلی شورا بررسی شد و رفتاری که گاهی صداوسیما با اعضاء دارد نیز مورد بررسی قرار گرفت؛ به گونه‌ای که شاهد هستیم از اعضاء دعوت می‌کنند که در برنامه تلویزیونی حاضر شوند، اما هنگامی که عضو به برنامه می‌رود می‌گویند آفیش نشده‌اید یا برنامه عوض شده است.
 
وی با بیان این‌که در این جلسه همچنین موضوع اعتراض مردم به پروژه استاد معین و تغییر شهردار منطقه ۹ مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: برای ما جای سوال است که چرا شورایاران به ما خبر ندادند و حتی نامه‌ای ننوشتند. به همین دلیل موضوع را به کمیسیون حقوقی ارجاع دادیم که بررسی کند اعتراض از کجا شروع شده و آیا شهرداری خبر داشته است یا خیر؟
 
رییس شورای شهر تهران اضافه کرد: در جلسه هم‌اندیشی امروز مجددا تاکید کردیم اوایل اسفندماه بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری در صحن بررسی می‌شود و اعضاء پیشنهادات خود را هر چه سریع‌تر ارائه کنند.