تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


نصب ۳۵۰۰۰ متر ریسه های پرچمی در منطقه ۹
تاريخ خبر: شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت: 11:26

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۹ از آذین بندی قدمگاه امام(ره) در ایام الله دهه فجر خبر داد.

رضا مددی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری جشن های انقلاب، اداره زیباسازی منطقه۹ نسبت به آذین بندی قدمگاه امام(ره) اقدام کرده است.
 
وی افزود: در راستای ایجاد فضای بصری متناسب با جشن های دهه فجر در ورودی غربی تهران، نسبت به آذین بندی، نورپردازی و زیبا سازی معابر، میادین، ساختمان های منطقه و نواحی اقدام شده است.
 
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۹ با اشاره به اقدامات انجام شده زیباسازی در قدمگاه امام(ره) عنوان کرد: نصب ریسه های پرچمی به متراژ۳۵۰۰۰متر طول و ۲۰۰ تخته پرچم متناسب با طرح های ایام الله دهه فجر از جمله اقدامات انجام شده ای است که در منطقه۹ که به عنوان میزبان این رویداد عظیم مردمی می باشد، صورت گرفته است.
 
مددی در خاتمه به دیگر برنامه اجرایی در منطقه۹ اشاره کرد و بیان داشت: نورپردازی برج آزادی که مزین به ۳رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران در ایام الله دهه فجر تا شامگاه ۲۲بهمن انجام می شود، از دیگر برنامه هاست.