تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


آسمان شهرهای صنعتی تا ۲ روز آینده غبارآلود است
تاريخ خبر: شنبه، 9 آذر 1398 ساعت: 10:04

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز،مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه طی ۴۸ ساعت آینده در غالب مناطق کشور جو پایدار و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت همراه با غبار پیش‌بینی می‌شود،گفت: بارش باران برای تهران در دوشنبه (۱۱ آذرماه) رخ می‌دهد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: پس‌فردا (۱۱ آذرماه) با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش باران و برف و کاهش نسبی دما در استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی شروع می‌شود.
 
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: فعالیت این سامانه بارشی سه‌شنبه (۱۲ آذرماه) علاوه بر این مناطق به بخش‌هایی از شمال شرق و مرکز کشور نیز کشیده می‌شود و چهارشنبه ( ۱۳ آذرماه) بارش پراکنده در بخش‌هایی از سواحل دریای خزر، شمال غرب، شمال شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.
 
وی در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت کشور طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۰ آذرماه) کمی ابری و غبار آلود در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر با بیشترین و کمترین دمای ۱۵ و ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پس فردا (۱۱ آذرماه) نیمه ابری به تدریج ابری، همراه با بارش باران خواهد بود و دمای هوا در گرمترین و سردترین زمان به ۱۳ و ۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.