تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


اولین رویداد مشترک شابلون زنی گروه‌های دوچرخه سواری تهران
تاريخ خبر: سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت: 12:25

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، مدیر سیستم حمل و نقل پاک شهرداری تهران از برگزاری رویداد مشترک شابلون زنی گروه‌های دوچرخه سواری تهران با هدف توسعه دوچرخه سواری، در روز سه شنبه (21 آبان ماه) خبرداد.

یعقوب آزاده دل از برگزاری اولین رویداد مشترک شابلون زنی گروه‌های دوچرخه سواری تهران در مسیر ویژه دوچرخه خیابان طالقانی خبر داد و تصریح کرد: این رویداد فردا سه شنبه، توسط شهروندان به خصوص گروه‌های مردمی دوچرخه سواری با هدف مطالبه گری مسیر و توسعه دوچرخه سواری و همچنین جلوگیری از عدم تجاوز به حریم و مسیرهای دوچرخه سواری انجام می‌شود.

وی افزود: دوچرخه سواران با شابلون زنی طرح دوچرخه روی آسفالت خیابان‌ها، درخواست ایجاد مسیر دوچرخه سواری را از مدیریت شهری می‌کنند.

آزاده دل با بیان اینکه مسیر دوچرخه محل تردد موتورسیکلت و پارک خودرو نیست، عنوان کرد: دوچرخه سواران علاوه براینکه از مدیریت شهری درخواست احداث مسیر دوچرخه سواری را دارند از شهروندان هم می خواهند که حریم تردد دوچرخه سواران را پاس بدارند.

مدیر سیستم حمل و نقل پاک شهرداری تهران با اشاره به ضعف گروه‌های مطالبه گر در زمینه دوچرخه سواری، اظهار داشت: هر اقدام و خواسته‌ای که به مطالبه‌ی عمومی منجر شود، مدیریت شهری باید در صدد تأمین نیاز و ارائه خدمات در آن زمینه به شهروندان باشد.