تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


نقش مهم همیاران پلیس در کاهش تخلفات رانندگی
تاريخ خبر: سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت: 15:16

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از سهم ۱۸ درصدی همیاران پلیس در کاهش تخلف خبر داد.

سردار "سیدکمال هادیانفر" در جمع همیاران پلیس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و شهیدان عرصه نظم و امنیت اظهار کرد: اجرای طرح همیاران پلیس از سال ۸۵ در کشور با اهتمام و برنامه ریزی پلیس راهنمایی و رانندگی و همکاری وزارت آموزش و پرورش آغاز شد و ادامه دارد.

وی با اشاره به آمار تصادف و جان باختگان ترافیکی در کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال ۸۵ بیش از ۲۷ هزار نفر بر اثر تصادف، جان خود را از دست دادند، اما با اجرای طرح‌های ترافیکی به همت پلیس راهور، امروز شاهد کاهش میزان جان باختگان تصادفات جاده‌ای و شهری هستیم، اما باز هم آمار‌ها زیبنده کشور ما نیست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه همه باید برای کاهش تلفات و جان باختگان جاده‌ای تلاش کنیم، خاطر نشان کرد: متاسفانه در ۱۲ درصد از تصادفات بچه‌ها و کودکان جان خود را از دست می‌دهند بنابراین ما تلاش داریم ارتقاء فرهنگ ترافیک در کشور را از سنین کودکی آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان سهم مهمی در تشویق والدین به رعایت نکات و مقررات راهنمایی و رانندگی دارند از همکاری وزارت آموزش و پرورش قدردانی کرد.