تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


۴۰ هزار طرح ترافیک «خواص» را قطع کردیم
تاريخ خبر: سه شنبه، 18 تير 1398 ساعت: 16:09

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۴۰ هزار طرح ترافیک خواص را قطع کردیم و همه آن ها تلاش می‌کنند به نحوی با استفاده از تربیون‌هایشان که فعال‌تر از ماست به طرح ترافیک جدید انتقاد کنند. 

محمود میرلوحی در صد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه هم خوشحال و هم نگران هستیم که شاخص ششم آلودگی هوا یعنی ازن خود را نشان داده است، اظهار کرد: خوشحالیم از این بابت که ۵ عامل قبلی رنگ باخته و حالا عامل ششم نمایان شده است و از طرف دیگر نگرانیم و باید فکری به حال این شاخص آلودگی هوا بکنیم.
 
وی با اشاره به انتقادات درباره طرح ترافیک جدید، با تاکید بر اینکه اجرای طرح باید ادامه یابد، عنوان کرد: ۴۰ هزار طرح ترافیک خواص را قطع کردیم و همه آنها تلاش می‌کنند به نحوی با استفاده از تربیون‌هایشان که فعال‌تر از ماست به این طرح انتقاد کنند. رقبای ما با ایجاد نارضایتی اساساً می‌گویند که ما هیچ کاری در این دو سال نکردیم.
 
عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: از معاون حمل و نقل می‌خواهیم که در حوزه حمل و نقل گزارش ارائه کند تا همگان متوجه شوند در این دو سال با چه سختی‌های توانستیم حمل و نقل تهران را اداره و توسعه دهیم.