تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


واردات خودروهای هیبریدی با کاربری تاکسی
تاريخ خبر: سه شنبه، 31 ارديبهشت 1398 ساعت: 10:18

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و  شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از واردات خودروهای هیبریدی با کاربری تاکسی در صورت موافقت هیأت دولت خبر داد.

علیرضا قنادان با اعلام این خبر، گفت: با موافقت هیأت دولت قرار است خودروهای هیبریدی و خودروهای پاک با کاربری تاکسی وارد کشور شوند تا از این خودروها در ناوگان تاکسیرانی تهران استفاده کنیم.
 
وی با بیان اینکه دولت درحال ارائه مجوز برای واردات خودرو با کاربری تاکسی بدون عوارض اولیه و با بخشودگی عوارض گمرکی است، عنوان کرد: اگر این امر میسر شود بخشی از کمبودها در حوزه تاکسیرانی برطرف خواهد شد. 
 
قنادان با تاکید بر اینکه در حال حاضر شهر تهران به 25 هزار دستگاه تاکسی نیاز دارد، گفت: تلاش می کنیم تا پایان سال 98، 10 هزار دستگاه تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اضافه کنیم.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در پایان تصریح کرد: بی‌شک، اگر سرعت عملیات اداری افزایش پیدا کند و اقدامات مربوط به صدور مجوز و مجموعه اقدامات خارج از حوزه شهرداری همچون کسب موافقت نامه از بانک و تأیید‌یه‌های دولت صورت بگیرد، در نوسازی ناوگان تاکسیرانی عملکرد قابل قبولی خواهیم داشت.