تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


تأثیر مستقیم نرخ‌های میادین میوه و تره بار بر کنترل قیمت‌های سطح شهر
تاريخ خبر: دوشنبه، 23 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:30

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه شورای معاونان این سازمان و مدیران میادین میوه و تره بار با اعلام اینکه میادین میوه و تره بار به صورت مستقیم با مردم سر و کار دارند و با توکل بر خدا، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم، با تدبیر لازم، آمادگی کامل و برنامه ریزی دقیق، بر مسائل و مشکلاتی که با آنها رو به رو هستیم، فائق آییم.

سید سعید راد با تاکید بر اینکه ما با سفره مردم سر و کار داریم و باید حواسمان را شش دانگ جمع کنیم، افزود: اولین بحث‌مان بعد از تأمین محصولات که باید با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار دهیم، احترام به شهروندان و حرمت گذاشتن به مشتریان است.
 
وی با اشاره به اینکه در شرایط جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم و چنین شرایطی، اقتضائات خاص خود را می‌طلبد، اظهار کرد: مدیران میادین میوه و تره بار در عمل، «مرد میدان» هستند و اساساً کار کردن در میادین در چنین شرایطی، «مرد میدان» می‌طلبد.
 
راد با بیان اینکه در این شرایط که مردم با سختی رو به رو هستند، باید با مدیریت آگاهانه و نظارت و کنترل هوشمندانه حواسمان جمع باشد، تصریح کرد: از طریق تعامل با دستگاه‌های ذیربط، تلاش کرده‌ایم تا میادین میوه و تره‌بار به محل‌های توزیع مایحتاج مورد نیاز شهروندان تبدیل شوند.
 
وی با اشاره به اینکه پالت‌های محصول در غرفه‌های میادین و بازارها در طول زمان فعالیت همیشه باید تکمیل و پُر از میوه و تره بار  باشند، ضمن اینکه محصولات عرضه شده از تنوع و کیفیت لازم برخوردار باشند، اظهار کرد: باید تحلیل کنیم و از امروز بدانیم که دو ماه دیگر، ممکن است در زمینه‌ چه محصولی کمبود داشته باشیم تا برای تأمین آن تدبیر نماییم.
 
راد با بیان اینکه علاوه بر نظارت میدانی، هوشمندسازی کنترل نرخ‌ها در میادین میوه و تره بار را در اولویت قرار داده‌ایم، تصریح کرد: وظایفی که به ما سپرده شده است را باید به خوبی انجام دهیم و در این مورد با هیچ کس تعارف نداریم و اگر غیر از این بود، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در توزیع مایحتاج عمومی مردم سربلند بیرون نمی‌آمد.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان سخنان خود در جمع معاونان این سازمان و مدیران میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه سال 97 با توجه به شرایط سختی که پشت سر گذاشتیم، مشکل‌ترین سال برای این سازمان بود، خاطرنشان کرد: نرخ گذاری محصولات میادین میوه و تره بار، عموماً مبنای قیمت گذاری‌ها در سطح شهر قرار می‌گیرد و در کاهش و کنترل قیمت‌ها تأثیر مستقیم دارد و لذا در موضوع نرخ گذاری باید حداکثر دقت را به عمل آوریم.