تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


نباید علیه مدیران پرتلاش صنعت خودرو جوسازی صورت گیرد
تاريخ خبر: سه شنبه، 17 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:47

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب سخنان منتسب به ایشان در یکی از رسانه ها درخصوص لزوم تغییر مدیران شرکتهای خودروساز و تاکید بر اتحاد و نقد سازنده برای برون رفت از مشکلات اعلام می کند که در شرایط فعلی نباید علیه مدیران پرتلاش صنعت خودرو جوسازی صورت گیرد.

محمدعلی پورمختار با تاکید بر مضر بودن حاشیه سازی ها علیه مدیران صنعت خودرو در شرایط فعلی تحریم گفت: قطعا در شرایط فعلی تحریم و مشکلات دیگر، باید همگی دست به دست هم دهیم تا مشکلات را به بهترین نحو پشت سر بگذاریم. در این شرایط ضمن اینکه نیاز به حمایت و همکاری و اتحاد داریم ممکن است نقدی نیز به برخی از مدیران انجام شود اما نباید نسبت به مدیران، فضاسازی منفی صورت گیرد و این مسائل نادرست بوده و به زیان صنعت و خودروسازی است.
 
نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ افزود: این اقدامات نه شایسته است و نه قابل قبول و بایستی همه در کنار هم از صنعت حمایت کنیم. اگر پیشنهاد و انتقادی برای برون رفت از این شرایط وجود دارد باید در یک فضای آرام و منطقی مطرح شود و نباید علیه هیچ یک از مسئولین و مدیرانی که شبانه روز کار و تلاش می کنند جوسازی صورت گیرد.
 
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در یک رسانه از قول بنده نسبت به مدیران شرکتهای خودروساز مطالب نادرستی مطرح شده بود که از همین جا این موضوع را تکذیب و اعلام می کنم که به هیچوجه چنین صحبتی انجام نشده و این مطلب نادرست است.
 
پورمختار گفت: در شرایط فعلی که صنعت قطعه سازی و خودروسازی از اولین موارد تحریم آمریکا هستند برای پشت سر گذاشتن این شرایط، ضمن اینکه مدیران صنعت خودرو و خودروسازی ها باید حمایت شوند تا کار را با روحیه و اراده قوی و جدی دنبال کنند خود آنان نیز باید از تمام ظرفیت های موجود در داخل کشور و توانمندی طراحان و قطعه سازان و صنعتگران حداکثر استفاده را داشته باشند؛ این امر می تواند به مدیران کمک کند که در شرایط تحریمی بهتر عمل کنند و مشکلات را پشت سر گذارند.
 
نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ با تاکید بر لزوم تامین تسهیلات مورد نیاز صنعت خودرو گفت: به تجربه دیده ایم که در شرایط اینچنینی حتی در کشورهای پیشرفته دنیا، شرکت های خودروسازی از طریق دولت ها حمایت می شوند، لذا توقع این است حال که مشکلاتی در صنعت خودرو و بخش تولید ایجاد شده دولت به صورت ویژه از این صنعت حمایت کند و این امر حمایتی را انجام دهد که اثر مستقیمی بر بسیاری از مسائل اقتصادی و اشتغال دارد.