تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


اسکان موقت ده ها مسافر نوروزی در بوستان بزرگ ولایت
تاريخ خبر: پنجشنبه، 8 فروردين 1398 ساعت: 12:28

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،با توجه به تأمین امنیت بوستان بزرگ ولایت و تدارک امکانات و خدمات ویژه مسافرین نوروزی از ابتدای سال نو تاکنون بیش از 300 خانوار با حضور در این بوستان از خدمات رایگان این تفرجگاه بهره مند شده اند.

گفتنی است به منظور بهره مندی بیشتر مسافران از فضای این بوستان تسهیلات ورزشی، میز پینگ پنگ، تنیس روی میز و امکانات تفریحی و رفاهی چون سرویس های بهداشتی، پارکینگ رایگان با ظرفیت بیش از 400 دستگاه اتومبیل، نمازخانه و... در اختیار مسافران قرار گرفته است.
 
بر اساس این گزارش بوستان بزرگ ولایت یکی از 3 نقطه‌ای است که ایستگاه اطلاع‌رسانی مسافرین نوروزی نیز در آن واقع شده و مسافران ضمن اسکان در این بوستان از خدمات ایستگاه اطلاع‌رسانی گردشگری شامل نقشه شهر تهران، اماکن تفریحی و نقاط کمپ موقت مسافران، بلیت های تخفیف اماکن تفریحی و گردشگری شهر تهران و بروشور اماکن گردشگری منطقه 19 بهره مند می شوند.
 
گفتنی است ویژه برنامه های نوروزگاه با برپایی 15 غرفه شامل خیمه شب بازی،نقاله خانی،طراحی چهره ، نقاشی کودکان، وسایل ورزشی تنیس و فوتبال، بازی های بومی و محلی و... از ساعت 17 الی 21 روبروی قلعه شادی پذیرای مسافرین نوروزی است.