تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


تلاش شهرداری برای حل معضل ترافیک با ایجاد زبان مشترک
تاريخ خبر: شنبه، 13 بهمن 1397 ساعت: 13:58

به گزارش تهرانی نیوز، پیروز حناچی در حاشیه آیین اهتزاز بزرگ ترین پرچم ایران در باغ موزه دفاع مقدس، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: به همت همکارانم در سازمان نوسازی عباس آباد، مراسم اهتزاز پرچم ایران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب انجام شد. 

وی ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کنار موزه دفاع مقدس و یادمان شهدای ترور، سپاسگزار تمامی شهیدان انقلاب و دفاع مقدس هستیم و یاد و خاطره آن‌ها را گرامی می داریم و یکی از بزرگ‌ترین پرچم های جمهوری اسلامی را از همین نقطه به اهتزاز در می آوریم.
 
شهردار تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید در این روزها آیا خبر خوبی برای شهروندان دارید، گفت: همان طور که می دانید یکی از مشکلات اصلی شهر تهران ترافیک است و تمامی تلاش ما ایجاد زبان مشترک برای حل این معضل است. هم اکنون متروی تهران روزانه دو‌ میلیون سفر را انجام می دهد که برنامه شهرداری و شورای شهر افزایش این رقم به هفت میلیون سفر است.
 
حناچی تصریح کرد: در همین راستا تا پایان سال خط شش متروی تهران افتتاح خواهد شد و خط هفت نیز که قبلا افتتاح شده بود و به دلایل فنی مسافرگیری در آن متوقف شده بود، فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.