تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


نظارت مستقیم مدیرعامل سازمان مدیریت میادین بر نحوه توزیع محصولات تنظیم بازار
تاريخ خبر: شنبه، 13 بهمن 1397 ساعت: 11:48

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز، سید سعید راد با اعلام اینکه در این عملیات مساحت 10 هزار متر مربعی میدان میوه و تره بار صادقیه با همکاری حوزه فنی و عمرانی شهرداری تهران روکش آسفالت می‌شود، افزود: علاوه بر میدان صادقیه، سایر میادین و بازارهای میوه و تره بار پایتخت در آستانه عید نوروز نونوآر می‌شوند.

براساس این گزارش، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین در روزهای پنج شنبه و جمعه از چند میدان و بازار میوه و تره بار بازدید و از نزدیک بر نحوه توزیع محصولات تنظیم بازار در این مراکز نظارت کرد.

راد با حضور در میدان‌های صادقیه در غرب، آزادگان در شرق و جلال آل احمد در مرکز تهران از این میادین شلوغ پایتخت دیدن کرد و بر روند توزیع محصولات تنظیم بازار از جمله گوشت گرم گوسفند و گوشت منجمد گوساله وارداتی و نیز گوشت مرغ تازه و منجمد تنظیم بازار نظارت کرد.

گفتنی است، در حال حاضر میادین و بازارهای میوه و تره بار پایتخت هر روز در چند نوبت، نسبت به توزیع سهمیه گوشت گوسفند، گوشت گوساله، گوشت مرغ که از سوی شرکت پشتیبانی امور دام به صورت روزانه در اختیار سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران قرار می‌گیرد، اقدام می‌کنند.