تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


ماجرای فوت پرستار جوان لارستانی
تاريخ خبر: چهارشنبه، 19 دی 1397 ساعت: 17:05

 خبرگزاری فارس: مریم حضرتی اظهار داشت: مرحوم عالیان پس از پایان شیفت کاری، به منزل مراجعه کرده، اما دچار درد و خونریزی شده است و به سرعت وی را از طریق اورژانس هوایی به شیراز منتقل می‌کنند و تحت عمل جراحی قلب قرار می‌گیرد، اما دچار مرگ مغزی شده و جان خود را از دست می‌دهد.

وی تصریح کرد: باید به خانواده مرحوم عالیان تسلیت گفت، اما به آن‌ها تبریک هم، می‌گوییم که با تصمیم انسان دوستانه و رشادت گونه شان، به ۳ انسان جوان دیگر که ۲۱، ۲۳ و ۳۶ سال سن داشتند، حیات دوباره بخشیدند. طول عمر زیاد مهم نیست بلکه کیفیت عمر مهم است و باید دنیا را بهتر از آنچه تحویل گرفته ایم، تحویل بدهیم و اگر حتی یک نفر با بودن و وجود ما، ساده‌تر نفس می‌کشد، ما موفق بوده ایم.
 
معاون پرستاری وزارت بهداشت در پایان افزود: مرحوم عالیان در زمان حیات به دلیل اشتغال در حرفه مقدس پرستاری و خدمت به بیماران، موفق بوده است و در پایان عمر هم موفق بوده، چون با اهدای اعضای بدن وی جان ۳ نفر از هموطنانمان، نجات پیدا کرد.
 
حضرتی اظهار داشت: مرگ مرحوم عالیان به دلیل فشار کار نبوده بلکه وی دارای بیماری قلبی مادرزادی داشته است و فوت مرحوم، ارتباطی به انجام کار اضافی نداشته است.