تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


بازآرایی مشترک برنامه سوم توسعه شهر تهران با همکاری شورا و شهرداری
تاريخ خبر: چهارشنبه، 19 دی 1397 ساعت: 13:29

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که شهرداری و شورای شهر تهران با هم برنامه سوم شهر تهران را بازآرایی کردند.

محسن هاشمی با اشاره به آخرین وضعیت بررسی برنامه سوم توسعه شهر تهران اظهار کرد: در جلسات مشترک کمیسیون‌های شورای شهر تهران و با معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری تهران، اعضای شورا نظراتشان را نسبت به برنامه مطرح کردند و ایرادات اساسی را نسبت به آنچه به شورا ارسال شده بود؛ وارد دانستند.
 
وی با بیان اینکه در جلسات مشخص شد که برنامه آن گونه که باید انتظارات اعضای شورای شهر تهران را برآورده نمی‌کند، افزود: البته بعد از ارائه نظرات اعضای شورا به این نتیجه نرسیدند که باید برنامه را به کل رد کنند و آن را به شهرداری تهران برگردانند.
 
رییس شورای شهر تهران ادامه داد: با توجه به تغییر معاونت برنامه ریزی و توسعه شهر تهران قرار بر این شد که برنامه سوم توسعه شهر تهران بازآرایی شود و پیشنهادات اعضا در این خصوص به شهرداری فرستاده شد.
 
به گفته هاشمی شهرداری و شورای شهر تهران با هم برنامه سوم شهر تهران را بازآرایی کردند.
 
 بنا به اعلام هاشمی در صدو دوازدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران؛ اعضای شورای شهر تهران روز گذشته در جلسه کمیسیون تلفیق نظرات ارایه شده در این زمینه را جمع‌بندی و تطبیق کردند.