تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


سفر ترامپ به عراق خفت‌بار بود
تاريخ خبر: يکشنبه، 9 دی 1397 ساعت: 11:13

 خبرگزاری تسنیم: سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در نهمین جشنواره مالک اشتر طی سخنانی با اشاهر به پیروزی‌های محور مقاومت گفت: مسئله سوریه امروز جلوی چشم ماست، تفکر ایجاد تروریسم تکفیری برخواسته از سازمان‌های اطلاعاتی غربی و اذناب منطقه‌ای آنهاست.

وی افزود: آن‌ها داعش را ایجاد و به جان ملت و دولت سوریه انداختند و در بسیاری از مقاطع که داعش در محاصره قرار می‌گرفت، آمریکایی‌ها به طور مستقیم به کمک آن‌ها آمده و با بالگرد آن‌ها را نجات داده و یا محموله‌های لجستیکی برای آن‌ها ارسال می‌کردند.
 
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تاکید کرد: علاوه بر این، آمریکایی‌ها بدون اجازه از ملت و دولت سوریه در این کشور حضورپیدا کردند و بخشی از خاک این کشور را مورد تجاوز و تصرف قرار دادند و بخشی از مردم سوریه را به تجزیه این کشور تشویق کردند. اما همچنین رژیم صهیونیستی را تحریک کردند تا سوریه را مورد هدف قرار دهد و کشور‌های مرتجمع منطقه را تحریک کردند تا از تروریست‌ها حمایت کنند.
 
وی با بیان اینکه امروز شاهد خروج خفت‌بار آمریکا از سوریه هستیم، گفت: امروز کشور‌های تروریست‌پرور برای بازگشایی سفارت‌های خود در سوریه صف بسته‌اند.
 
سرلشکر باقری ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا که ادعای قدرتمندترین فرد جهان را دارد، به شکلی خفت‌بار و مخفیانه وارد عراق می‌شود و هنگام ورود هواپیما، چراغ‌ها را خاموش و پرده‌ها را می‌کشد و می‌گوید همسر من ترسیده است و در یک پایگاه نظامی خارج از بغداد فرود می‌آید، اما در همان روز یک مقام ایرانی وارد افغانستان می‌شود و چندین دیدار با مقامات رسمی این کشور برقرار می‌کند، این تفاوت جبهه حق و باطل است.