تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


کاشت بیش از 1000 اصله نهال چنار در خیابان شریعتی
تاريخ خبر: دوشنبه، 14 آبان 1397 ساعت: 16:40

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه 7 از کاشت بیش از 1000 اصله نهال چنار در خیابان شریعتی با هدف بهبود منظر شهری و ارتقاء کیفیت محیط زیست خبر داد.

سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: اداره فضای سبز منطقه با هدف حفظ و نگهداری فضای سبز شهری با انجام آزمایش های تخصصی خاک کمبودهای غذایی درختان را شناسایی و با استفاده از کود و مواد غذایی مناسب آن ها را تحت تیمار قرار داد.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: فرم دهی و هرس درختچه ها و درختان سوزنی برگ در بوستان ها و معابر، جایگزینی درختچه ها و گونه های گیاهی مقاوم به کم آبی به جای سطح چمن کاری و نشاء فصلی و تجهیز مرکز تام (تحقیق ، آموزش و مشاوره) اداره فضای سبز به آزمایشگاه تخصصی و شناسایی آفات و بیماری ها به منظور افزایش سطح نگهداری فضای سبز و جلوگیری از خسارت آفات و بیماری ها در منطقه تنها بخشی از اقدامات اجرا شده از سوی این اداره بوده است.
 
شهردار منطقه 7 عنوان کرد: شناسایی عوامل خسارت زا و بیماری زای گیاهان و همچنین بررسی روش های کنترل آن، آمادگی کامل عوامل فضای سبز منطقه  در برابر شرایط جوی پاییز و زمستان و تجهیز کارگاه پیمانکاران فضای سبز به هایکاتر ، اره موتوری و چوب برف تکانی از دیگر فعالیت هایی است که توسط اداره فضای سبز منطقه اجرا شد.
 
به گفته وی افتتاح شعبه سوم مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز در باغ هورفر و آذین بندی درختان خشک در منطقه  با حداقل هزینه به جهت زیباسازی فضای سبز شهری از دیگر اقدامات اجرا شده از سوی این اداره بوده است.