تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار المپیک با بزرگراه شهید حکیم دوباره فعال خواهد شد
تاريخ خبر: دوشنبه، 7 آبان 1397 ساعت: 15:03
به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، در بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار المپیک با بزرگراه شهید حکیم، بر ضرورت بهره برداری از این پروژه راهگشای ترافیکی در زمستان سال جاری تاکید شد. 
 
ایرج معزی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه بازدیدهای دوره ای از پروژه های نیمه تمام عمرانی، به پهنه غربی پایتخت رفت تا از روند پیشرفت پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار المپیک با بزرگراه شهید حکیم بازدید کند.
 
در این بازدید که مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان ها نیز حضور داشتند، ضمن اعلام پیشرفت 72 درصدی عملیات اجرایی تقاطع حکیم- المپیک، گزارشی از اقدامات انجام شده در این پروژه ارائه و مقرر شد یک برنامه زمان بندی جدید با هدف تکمیل پروژه در زمستان سال جاری تدوین شود.
 
گفتنی است تقاطع بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک، از تقاطع‌های پرتقاضای سفر در مسیر این بزرگراه به شمار می‌آید. پل های شرقی- غربی این تقاطع همزمان با گشایش ادامه بزرگراه شهید حکیم مورد بهره برداری قرار گرفت و بخش های باقی مانده آن شامل مسیر شمالی- جنوبی بلوار المپیک در تراز منهای یک و همچنین پل جهتی شمال به شرق است.
 
تکمیل این پروژه علاوه بر تقویت ارتباط محلات موجود در ضلع شمال بزرگراه شهید حکیم با شبکه معابر بزرگراهی پایتخت، دسترسی بزرگراهی به ورزشگاه آزادی را تسهیل می‌کند.