تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


دو موکب منطقه 15میزبان جاماندگان زیارت حسینی
تاريخ خبر: شنبه، 5 آبان 1397 ساعت: 13:40

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه 15 از برپایی دو موکب به منظور خدمات رسانی در مسیر راهپیمایی کنندگان جامانده از کربلای معلی خبر داد.

وحیدرضا محمدی ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی به شهروندان گفت: این دو موکب به همت اداره فرهنگی همزمان با روز اربعین؛ میزبان عاشقان جامانده از زیارت امام حسین (ع) خواهد بود.
 
وی با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی در روز اربعین حسینی از ساعت 8 صبح از میدان امام حسین (ع) آغاز می شود ادامه داد: در این راستا یک موکب پذیرایی در میدان خراسان و موکب دیگری در خیابان هفده شهریور سر تیردوقلو جهت پذیرایی از راهپیمایان تهرانی که از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حرکت می کنند، برپا می شود.
 
محمدی اضافه کرد: توزیع سربند های مذهبی به کودکان، استقرار پایگاه سلامت و انجام فشار خون و تست قند خون، پذیرایی از شهروندان، برپایی ایستگاه واکس زنی، ایستگاه دلنوشته روی پارچه، ختم قرآن و صلوات و اجرای گروه تعزیه از جمله خدمات این دو موکب به شهروندان و زائران امام حسین (ع) است.
 
شهردار منطقه گفت: فعالیت این دو موکب تا ظهر روز اربعین به زائران و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت ادامه دارد.
 
وی در ادامه به نشست آماده سازی مسیر راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: خيابان هاي شوش و فداييان اسلام در مرز مشترك منطقه ١٥ با مناطق ١٢ و ١٦ در مسير پياده روي جاماندگان کربلا قرار دارد که نیرو های خدمات شهری از ساعات آغازین مراسم با حضور پررنگ جهت نگهداشت شهر در مسیر حضور خواهند داشت.
 
محمدی اضافه کرد: عوامل خدمات شهری تا پایان مراسم، نسبت به رفت و روب معابر محدوده و فضاي سبز معابر مذكور، شستشوي جداره ها، اجراي تبليغات محيطي و استقرار عامل ثابت جهت نگهداشت مسير در محل حضور دارند.