تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


رونمایی از تندیس مرمت شده آتش نشان با سیمایی متفاوت در غرب تهران
تاريخ خبر: سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت: 16:09

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، تندیس مرمت شده آتش نشان با سیمایی متفاوت، در بزرگراه تهران –کرج با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، رئیس ایستگاه 76 و خانواده شهدای آتش نشان رونمایی شد.

با حضور علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، شهرداران نواحی، رئیس ایستگاه 76 و خانواده شهدا، طی مراسمی از تندیس مرمت شده آتش نشان با سیمایی متفاوت در بزرگراه تهران –کرج بعد از خیابان ستاری رونمایی شد.
 
علیرضا علی بخشی گفت : تندیس آتش نشان در سال 95 به بهره برداری رسید، اما به دلیل فرسودگی و شرایط جوی نظیر بارش باران و تابش آفتاب، نیاز به مرمت و رنگ آمیزی مجدد داشت، لذا با هماهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به منظور  افزایش زیبایی منظر شهری و جذابیت بصری برای شهروندان، عملیات رنگ آمیزی تندیس آتش نشان با طرح و الگوی لباس عملیات آنان و نورپردازی مناسب برای افزایش دید مخاطبان در شب انجام شد .
 
وی درباره فلسفه استقرار سازه در منطقه 5 افزود : بعد از حادثه دل خراش پلاسکو و رشادت های آتش نشانان، به منظور تجلیل از جان فشانی هایشان این تندیس در منطقه نصب شد که به ارتفاع 8 متر است. قالب اصلی آن، فلز و نمای گچ و کامپوزیت بوده و از رنگ خودرو که مقاومت بالایی دارد، برای رنگ آمیزی آن استفاده شده است.